Anime?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Anime?

Bericht door Ender »

Nee kijk eigenlijk helemaal geen anime meer (behalve sinds kort Yuri!! on Ice).
Met Keijo bedoel je deze? https://myanimelist.net/anime/32686/Keijo
Klinkt wel grappig albeit seksistisch, mja dat heb je zo bij anime xD zal hem binnenkort eens uitproberen
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: Anime?

Bericht door Emma1981 »

Ben ook keijo aan het volgen, is wel humoristisch, en inderdaad behoorlijk over de top seksistisch, en sowieso over de top met alles. Maar het is daarmee ook wel expres over de top. Voor sommige misschien te seksistisch, maar met het over de top gedeelte vind ik het allemaal we te behappen.

Nanbaka is overigens ook wel een aanrader, eigenlijk een gag manga, maar de anime doet wel wat meer met het verhaal. Maar vooral het kijken waard door de art style. Erg kleurrijk en de character design is erg uniek en expressief.
Afbeelding
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Anime?

Bericht door Isabelle »

Net klaar met hunter x hunter :wship: , een van mijn favoriete nu.
Ik ga nu dus maar eens beginnen aan de 800 afleveringen one piece :lol: , wat wel natuurlijk een klassieker is ;)

Ik gebruik ook myanimelist voor al mijn anime trouwens.

Groetjes,
Isabelle
Leo
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 dec 2016, 19:57
Gender: Man

Re: Anime?

Bericht door Leo »

Ja dat is hem en inderdaad het is wel ecchi maar dat maakt het juist grappig. Normaal kijk ik geen ecchi maar ik vind deze echt geniaal en ik kijk ook Yuri on ice lol blijkbaar toch behoorlijk populair.
Leo
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 dec 2016, 19:57
Gender: Man

Re: Anime?

Bericht door Leo »

Isabelle schreef:Net klaar met hunter x hunter :wship: , een van mijn favoriete nu.
Ik ga nu dus maar eens beginnen aan de 800 afleveringen one piece :lol: , wat wel natuurlijk een klassieker is ;)

Ik gebruik ook myanimelist voor al mijn anime trouwens.

Groetjes,
Isabelle
Ik wou ook ooit one piece gaan kijken maar toen zag ik al die episodes en dacht oke laat maar haha. Ik vond Naruto al lang duren (die ik uiteindelijk ook niet helemaal uitgekeken heb want vond al die fillers vervelend worden dus ben ik verder gegaan met de manga).
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Anime?

Bericht door Isabelle »

Leo schreef:
Ik wou ook ooit one piece gaan kijken maar toen zag ik al die episodes en dacht oke laat maar haha. Ik vond Naruto al lang duren (die ik uiteindelijk ook niet helemaal uitgekeken heb want vond al die fillers vervelend worden dus ben ik verder gegaan met de manga).
Ja de fillers kan je gewoon opzoeken en overslaan he ;)
Gewoon googlen (jouw anime)+(filler list)

Naruto vond ik ook lang. Wel helemaal gekeken behalve de laatste 20 aflveringen, ging toen code geas kijken omdat ik echt ff gek werd van naruto xD
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Anime?

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,vraagje.ouwe taart hier van 47.geen verstand van manga en eigenlijk ook geen intresse.maar mijn hartsvriendin is fan van manga en wordt eind december jarig.zij wil graag dat haar vriendinnen en vrienden als manga personages komen.ikzelf wil graag iets waarbij:ik bij voorkeur een jurk kan dragen,die ik vaker aankan(vind het zonde iets te kopen,wat ik maar 1 keer aankan)en het niet al teveel een verkleedpartijtje word voor mij,tenslotte heb ik mij al het grootste deel van mijn leven moeten verkleden.iemand een idee een voor een vrouwelijk personage die daar geschikt voor is?
Rikki
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Anime?

Bericht door Anon20190516 »

Rikki schreef: ik kon mijn eerste berichtje niet meer veranderen ,maar hier staat het goed!!!moet anime zijn en geen manga!Hoi,vraagje.ouwe taart hier van 47.geen verstand van anime en eigenlijk ook geen intresse.maar mijn hartsvriendin is fan van anime en wordt eind december jarig.zij wil graag dat haar vriendinnen en vrienden als anime personages komen.ikzelf wil graag iets waarbij:ik bij voorkeur een jurk kan dragen,die ik vaker aankan(vind het zonde iets te kopen,wat ik maar 1 keer aankan)en het niet al teveel een verkleedpartijtje word voor mij,tenslotte heb ik mij al het grootste deel van mijn leven moeten verkleden.iemand een idee een voor een vrouwelijk personage die daar geschikt voor is?
Rikki
Offline
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Anime?

Bericht door Ender »

Oef dat is lastig Rikki... in anime zijn de jurken meestal over-the-top enzo..
Misschien Menma (van Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai, mondvol)?
http://www.bloomsoutlet.com/1033-3864-t ... /cos96.jpg

of Misuzu (van Air)?
http://static.zerochan.net/Kamio.Misuzu ... 184640.jpg

Voordeel van deze twee is dat ze (bijna) geen boobies hebben

Ik zal nog ff verder voor je zoeken
Leo
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 dec 2016, 19:57
Gender: Man

Re: Anime?

Bericht door Leo »

Isabelle schreef:
Leo schreef:
Ik wou ook ooit one piece gaan kijken maar toen zag ik al die episodes en dacht oke laat maar haha. Ik vond Naruto al lang duren (die ik uiteindelijk ook niet helemaal uitgekeken heb want vond al die fillers vervelend worden dus ben ik verder gegaan met de manga).
Ja de fillers kan je gewoon opzoeken en overslaan he ;)
Gewoon googlen (jouw anime)+(filler list)

Naruto vond ik ook lang. Wel helemaal gekeken behalve de laatste 20 aflveringen, ging toen code geas kijken omdat ik echt ff gek werd van naruto xD

Ah ja ik zal dat eens proberen. Lol snap ik, de eerste seizoenen van Naruto heb ik wel 2 keer gekeken omdat ik die echt nice vond. Code Geass wil ik ook nog zien.
Plaats reactie