Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vertel eens iets geks...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Benjamin »

De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Anon20190501 »

Benjamin schreef: 13 dec 2018, 14:45 De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Behalve dan dat van die mond aan de onderkant zijn het dus net mensen?
Maar dan met een hogere cuteness factor.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 25 jan 2019, 22:35
Benjamin schreef: 13 dec 2018, 14:45 De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Behalve dan dat van die mond aan de onderkant zijn het dus net mensen?
Maar dan met een hogere cuteness factor.
Schattig toch? Het zijn inderdaad net mensen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Anon20200101 »

Ik praat met dingen die (om)vallen of waar ik me aan stoot.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Anon20190501 »

Ik met onze bijen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Hrafn »

Ik met diertjes die ik buiten zet : spinnen, bijen, hommels, wespen, dat soort spul.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Anon20190501 »

Hrafn schreef: 29 jan 2019, 14:38 Ik met diertjes die ik buiten zet : spinnen, bijen, hommels, wespen, dat soort spul.
Dank je voor het buiten zetten en niet doden! :clap: :violin:
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 114
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Saskia-Vince »

Ik kop altijd dure merk kleding voor de winter in de zomer ( als ik in de winter iets leuks vindt schrijf ik de merk en naam van het item op en zet het in google alerts ) en als ik dan een melding krijg van google alerts inde zomer heb vaak beet en bespaar ik heel veel geld.

Andersom geldt het ook voor de zomer kleding.

Een voorbeeld wilde graag de Sorel Joan of arctic winterlaarzen maar zag ze afgelopen winter seizoen te koop met prijzen erbij van 275+ dat heb ik niet, dus merk en type in google alerts gezet en afgelopen week kreeg ik een bericht dat ze te koop waren voor 125 in de uitverkoop nieuw in doos en dat is een prijs die mijn knip kan verdragen dus besteld en vandaag binnen gekregen.

Afbeelding





En zo draag ik dure merk kleding die maar een schijntje heeft gekost, alleen je loopt wel een seizoen achter mar who cares??
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door Fay Ola di jee »

Ik schopte ooit een bierdopje weg, die rolde over de stoep en viel uiteindelijk bovenop een vlinder die op de stoep zat, die zat dus onder dat dopje.

Toe dacht ik, dat gebeurt eens maar 1 x in het hele bestaan van het universum, en i did it :)
wolvster
Berichten: 265
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Vertel eens iets geks...

Bericht door wolvster »

Ik sloeg zojuist twee vliegen in 1 klap dood met mijn hand.