minecraft

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

minecraft

Bericht door Stephen »

Goedemorgen lieverds!

Dankzij een aantal hier op het forum is een oud hobby in me weer tot leven verwekt... Minecraft! Al weet ik dat er ook mensen zijn die het twee keer niets vinden en daarom excuseer ik me nu al dat ik er een topic over aanmaak. Ik heb minecraft op xbox 360. maar lukt me niet om multiplayer te doen dus.... Heb ik hem op de pc gedownload haha. Ik heb al veel uren gespeeld op xbox maar nog bijna geen op pc. Ken er dus al een beetje van maar lang niet alles. Wie vind minecraft hier ook leuk? Wie weet kunnen we het ooit samen doen? :dance:

Groetjes Alischa
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: minecraft

Bericht door Emma »

Hmmm, mijn zoontje is er nogal weg van, en handig mee. Gisteren samen met hem gespeeld, maar dan op twee ipads.

Als ik het goed begrijp maakt het verder niet zo veel uit waar je op speelt, de engines zijn niet helemaal gelijk, de ene loopt soms voor op de andere, maar zoals mijn zoontje er mee om gaat geloof ik niet dat er veel verschil is ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: minecraft

Bericht door Amy »

Ik speel het wel eens maar met een aantal mods geinstalleerd.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: minecraft

Bericht door Isabelle »

Heb heel lang mincraft gespeeld, super leuk hoor. Op de pc kan je je ook over de redstone en command blocks buigen als je wat bekwaan erin bent, dan wordt het technisch en echt leuk vond ik :D.

Jammer van minecraft is dat je voor grote bouwwerken met redstone en command blocks een hele goede pc nodig hebt. Vooral met redstone kan elke lag, je hele mechaniek verpesten.
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: minecraft

Bericht door Marcella »

Ik speel zelf ook regelmatig Minecraft (op de pc). Misschien kunnen we een keer samen in een wereld spelen? :D

EDIT: Heb je de beschikking over Minecraft versie 1.11 (PC)?

Marcella
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: minecraft

Bericht door Stephen »

Idk mijn game happert erg momenteel also Ik poppetje draai duurt het paar sec niet prettig
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: minecraft

Bericht door Ender »

Emma schreef:Hmmm, mijn zoontje [...]
wow wist niet dat je een zoontje hebt! wat leuk :D
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: minecraft

Bericht door Stephen »

Probleempje... spel happert niet meer maar vond meer dan 64 diamanten end ader is nog steeds niet leeg... diamanten zijn zeldzaam
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: minecraft

Bericht door Anon20190501 »

Ik game al héél lang niet meer (al van in de tijd toen het nog "computerspelletjes spelen" heette, go figure) en dacht dus toen ik deze thread zag verschijnen dat Minecraft een soort van Minesweeper was. Dat was ik 25 jaar geleden al beu gespeeld, dus geen zin in.

Ben dan toch maar 's gaan kijken op de site, en het ziet er wel leuk uit. Zal de demo 's downloaden. Ben benieuwd of mijn ouwe PC het trekt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: minecraft

Bericht door Stephen »

Is het mogelijk om met van die hoppers items van onder de grond naar boven in een kist te brengen?