Gamen en characters

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Gamen en characters

Bericht door Venusss »

Zo'n topic is dan wel leuker met plaatjes! Ik game nog wel maar niet zoveel actie spelletjes

Het kiezen van een character woog ook tegen speciale vaardigheden van spel characters. Op nintendo speelde ik vroeger super mario super charged. Ik koos meestal iemand die er charmant of schattig uitzag zoals Daisy of joshi en soms wel eens logi of toad. Hier een gifje van hoe dat spel eruit zag
Afbeelding

Bij half-life multiplayer speelde ik altijd met een vrouwen character.
Bij unreal tournament 2003 een vrouw of een zo lelijk mogelijke wezen (orc) wanneer ik revenge wilde en zodat ik niet zo tuttig over kwam.

Flight Simulator piper of glider
Afbeelding
Afbeelding
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gamen en characters

Bericht door Nate_0 »

Ik game niet echt (behalve Sims, en ja, daarin zijn het mannetjes), maar als ik schrijf zijn het meestal mannelijke karakters en dat zijn het altijd al geweest ook... Da's wel een beetje hetzelfde, toch? :P
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Gamen en characters

Bericht door Elise »

Hihi leuk topic dit. Een aantal jaren geleden creeerde mijn vriendin op de Wii een vrouwelijk Mii personage voor mij. Die gebruik ik nog steeds. Het was voor mij weer zo'n klein stapje in het toegeven dat ik dat toch wel heel erg leuk vond. :D
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Re: Gamen en characters

Bericht door Frank »

Ik speel zeker wat spelletjes af, tegenwoordig bezig met een Dragon Age gekte op de PC en dan zijn het toch echt allemaal mannelijke karakters.

Ook lang leve de PC zijn mods. :dance: Géén vrouw hoeven spelen als ik de romantische route wil spelen van de interessante heren.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gamen en characters

Bericht door Mr.X »

Ik vraag mij of mensen hier ook ervaring hebben met Roleplay in spellen (of daar buiten)?
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Re: Gamen en characters

Bericht door Frank »

Ik meer buiten spellen om. In spellen is 't... toch een beetje moeilijk als je niet de goede servers kunt vinden.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Gamen en characters

Bericht door Anon20210626 »

alleen ervaringen uit een grijs verleden.

AD&D second edition ........

best regelmatig vrouwelijke characters en wij speelden bijna nooit 'hack 'n slash '
heel veel characterplay en ontwikkeling , tot real time rechtzaken toe. Als er gevochten moest worden , was er iets fout gegaan
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Gamen en characters

Bericht door Lucy999 »

Nou een goeie vriendin van mij deed vroeger wel aan LARP mr x. Maar om nou als een orc met een plastic knuppel door de boosjes te gaan sluipen zie ik niet zo zitten. Dan toch liever warm en comfie op de bank met me controler in de hand verstoppen in een fantasy game..... wachten op horizon zero dawn ... dan is de hoofd character zo ie zo een badass chick
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

LARP

Bericht door Venusss »

@ mr x. larp is iets wat op mijn bucketlist staat heb alleen geen flauw idee hoe verkleed zal gaan
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Gamen en characters

Bericht door Jennifer19 »

Ik game wel bij enige regelmaat heb ook aardig wat kwa games , consoles en handhelds hier in huis staan, welk ga ik niet opnoemen want dan zijn we over een week waarschijnlijk nog niet klaar. hierbij wel een link met wat ik zoal heb https://cloud.collectorz.com/saeko/games/ op vraag 2 hangt van het spel af en hoe ik me voel. maar over het algemeen is het zo ik alleen characters maak die uitbeeld wat ik op zon moment leuk vind niet specifiek geslacht gebaseerd
Afbeelding

Afbeelding