Gamen en characters

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Gamen en characters

Bericht door Lucy999 »

Oh wauw jennifer dat is pas een collectie vergeleken met jou ben ik maar een amateur gamer hihi. En dat je dat ook allemaal bij gehouden hebt zeg, ik zag allemaal dingen voorbij komen die ik allang weer vergeten was heel gaaf. En de opmerking hangt af van het spel kan ik me ook wel in vinden niet in alle spellen kunnen de characters hetzelfde en dat maakt het soms lastiger om te kiezen.
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Gamen en characters

Bericht door Amy »

Ik doe het ook. Lang zoals Mr. X ook al zegt als coping mechanism gebruikt. Nu heb ik het daar niet meer voor nodig.
Speel normaal alleen PC games maar mijn vriend heeft een 3DS met Pokemon Y voor me gekocht.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gamen en characters

Bericht door Janna »

Het is een hele prettige manier van coping. :-)

Ik zag van het weekend bij een vriendin Balck Desert Online. Echt bijzonder mooi. Bij het aanmaken van het character kunnen zelfs de gezichtskenmerken in detail gewijzigd worden. Mijn vriendin had er een gemaakt die herkenbaar op haar leek (alhoewel iets knapper ;-)). Helaas wil het spel niet draaien op mijn nog neit eens zo oude maar niet geweldige laptop.

Het nadeel van veel van de vrouwelijke character is dat ze overdreven sexy zijn. Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua houding en bewegen. Ik heb niets tegen elegantie, integendeel, maar het gaat me vaak iets te ver. Van daar dat ik in WoW (mijn 'main'-spel) vaak kies voor de dwergen of gnomen als characters. Die zijn vaak verre van sexy maar hebben absoluut de vrouwelijke elegantie.
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Gamen en characters

Bericht door Jennifer19 »

Jolanda schreef:Het is een hele prettige manier van coping. :-)

Ik zag van het weekend bij een vriendin Balck Desert Online. Echt bijzonder mooi. Bij het aanmaken van het character kunnen zelfs de gezichtskenmerken in detail gewijzigd worden. Mijn vriendin had er een gemaakt die herkenbaar op haar leek (alhoewel iets knapper ;-)). Helaas wil het spel niet draaien op mijn nog neit eens zo oude maar niet geweldige laptop.

Het nadeel van veel van de vrouwelijke character is dat ze overdreven sexy zijn. Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua houding en bewegen. Ik heb niets tegen elegantie, integendeel, maar het gaat me vaak iets te ver. Van daar dat ik in WoW (mijn 'main'-spel) vaak kies voor de dwergen of gnomen als characters. Die zijn vaak verre van sexy maar hebben absoluut de vrouwelijke elegantie.
Ikzelf speel ook WoW en heb ook 2 gnomen die zijn simpelweg cute. Misschien dat ik binnenkort weer eens ga kijken of ik wat filmpjes kan maken van mijn runs in WoW maar dat weet ik nog niet zeker.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: Gamen en characters

Bericht door Saskia »

Wauw, er wordt behoorlijk wat gespeeld. Val ik toch wel wat uit de toon met alleen pokeren op internet. Maar daar ben ik altijd al een vrouw geweest. Al mijn "vrienden" hebben niet anders geweten.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gamen en characters

Bericht door Janna »

Jennifer19 schreef:Ikzelf speel ook WoW en heb ook 2 gnomen die zijn simpelweg cute. Misschien dat ik binnenkort weer eens ga kijken of ik wat filmpjes kan maken van mijn runs in WoW maar dat weet ik nog niet zeker.
Leuk! :-)

Ik speel het al een aantal jaar (sinds BC), alleen niet zo fanatiek. Nou ja, bij vlagen dan... :angelic-green: T
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Gamen en characters

Bericht door LunaWeisse »

Ik game best veel, vooral grote open world games en het was ook een coping mechanisme voor me. op een gegeven punt misschien ietsje overkill, dat ik 12 u per dag skyrim zat te spelen en eigenlijk niets anders deed. Tegenwoordig speel ik nog steeds af en skyrim, guild wars 2, minecraft en smite.
Kwa character creation ook altijd female characters.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gamen en characters

Bericht door Ender »

LunaWeisse schreef:Ik game best veel, vooral grote open world games en het was ook een coping mechanisme voor me. op een gegeven punt misschien ietsje overkill, dat ik 12 u per dag skyrim zat te spelen en eigenlijk niets anders deed. Tegenwoordig speel ik nog steeds af en skyrim, guild wars 2, minecraft en smite.
Kwa character creation ook altijd female characters.
Ohh Smite heb ik ook een tijdje gespeeld... leuk spel!
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gamen en characters

Bericht door Mr.X »

Leuk dat meer mensen ook WoW spelen! Ik heb het jaren lang continue gespeeld. De laatste 3/4 jaar heb misschien 1-2 maandjes gespeeld om de nieuwe expansions te zien. Daarna vaak weer snel gestopt want al mijn vrienden zijn ook gestopt, dus is het snel saai. Wat voor servers zitten jullie?
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gamen en characters

Bericht door Janna »

Ik zit voornamelijk op Earthen Ring
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.