Gamen en characters

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Gamen en characters

Bericht door Marcella »

Lucy999 schreef:Vraagje?

1 wie gamed er hier allemaal
2 wie maakt er een character die zn wenselijke geslacht uitbeeld
En tot slot wie gamed er allemaal op een ps4? Gamen???

Ik zelf maak namelijk een girl character in al mn spelletjes en mijn vrouw werd hier altijd een beetje jaloers op tot ze er natuurlijk achter kwam wat daar de gedachte achter was. Vroeg me gewoon af of er nog meer mensen zijn met soort gelijke ervaringen.

Dikke knuf Loes.
Hoi Loes,

1. Ik game verhoudingsgewijs veel. In het verleden heb ik dit op PS/2, XBOX, XBOX 360, Nintendo Gamecube en Wii gedaan, maar de laatste tijd eigenlijk alleen maar op de PC.
2. Ik maak al sinds 2006 uitsluitend vrouwelijke karakters aan in mijn spellen. Heel vroeger deed ik dit, omdat ik graag naar vrouwen keek (en nog steeds kijk), en omdat zo'n vrouwelijk karakter er aantrekkelijker uitzag (voor mij) dan een mannelijk karakter. De laatste tijd merk ik echter dat ik vervolgens ook echt met deze karakters ga spelen als mijzelf - in bijvoorbeeld The Elder Scrolls: Skyrim speel ik niet alleen als een vrouw, maar ook alle handelingen doe ik alsof ik het zelf ben. Dit doe ik al enkele jaren. Sinds ik weet dat ik transgender ben, is mij ook eindelijk duidelijk waarom ik dat deed. :D
3. Ik heb helaas geen PS4 (en ook geen televisie). Gamen kan ik derhalve alleen multiplayer doen met anderen als dit op de PC gebeurt (meestal via 'Steam').

Liefs, Marcella
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Gamen en characters

Bericht door Anon20190501 »

In mijn tijd ( remember the eighties?) was ik al veel liever Ms. Pacman dan Pacman. Alhoewel de bleepgeluidjes van Pacman leuker waren.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Gamen en characters

Bericht door LunaWeisse »

Marcella schreef:

2. Ik maak al sinds 2006 uitsluitend vrouwelijke karakters aan in mijn spellen. Heel vroeger deed ik dit, omdat ik graag naar vrouwen keek (en nog steeds kijk), en omdat zo'n vrouwelijk karakter er aantrekkelijker uitzag (voor mij) dan een mannelijk karakter. De laatste tijd merk ik echter dat ik vervolgens ook echt met deze karakters ga spelen als mijzelf - in bijvoorbeeld The Elder Scrolls: Skyrim speel ik niet alleen als een vrouw, maar ook alle handelingen doe ik alsof ik het zelf ben. Dit doe ik al enkele jaren. Sinds ik weet dat ik transgender ben, is mij ook eindelijk duidelijk waarom ik dat deed. :D


Liefs, Marcella
Hmm, dit doe ik juist niet. Ik vind het leuk op een beetje te roleplayen en mijn characters zijn uhh... bijna altijd evil :twisted:
in het echt ben ik natuurlijk een engeltje... :angelic-green:
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Gamen en characters

Bericht door Jennifer19 »

Mr.X schreef:Leuk dat meer mensen ook WoW spelen! Ik heb het jaren lang continue gespeeld. De laatste 3/4 jaar heb misschien 1-2 maandjes gespeeld om de nieuwe expansions te zien. Daarna vaak weer snel gestopt want al mijn vrienden zijn ook gestopt, dus is het snel saai. Wat voor servers zitten jullie?
Ik zit op meerdere servers maar ik speel voornamelijk op Nagrand.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Gamen en characters

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb me in het verleden met onder meer Shaiya en scarlet blade beziggehouden en ik heb nog een tijdje veel te veel tijd besteed aan Second Life tussen 2008 en 2011. Alle characters die ik ooit heb aangemaakt waren zonder uitzondering vrouwelijk.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Gamen en characters

Bericht door Stephen »

Bij mij ook altijd vrouwelijk :o
Gebruikersavatar
Arthas
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 mar 2017, 22:46
Gender: Trans FtM

Re: Gamen en characters

Bericht door Arthas »

Ik game behoorlijk veel!
Op de pc en op de ps4. Samen gamen lijkt me nice (:

Ik maak sinds ik 10 ben al mannelijke characters, ik vind dit wel een grappige vraag want het was pas enkele maanden geleden dat het kwartje bij me viel waarom het mij altijd zo heeft aangetrokken om als man te spelen.
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: Gamen en characters

Bericht door Alatàriël »

Lucy999 schreef:Vraagje?

1 wie gamed er hier allemaal
2 wie maakt er een character die zn wenselijke geslacht uitbeeld
En tot slot wie gamed er allemaal op een ps4? Gamen???

Ik zelf maak namelijk een girl character in al mn spelletjes en mijn vrouw werd hier altijd een beetje jaloers op tot ze er natuurlijk achter kwam wat daar de gedachte achter was. Vroeg me gewoon af of er nog meer mensen zijn met soort gelijke ervaringen.

Dikke knuf Loes.

ik game(de) erg veel. vooral op de pc. ik heb een ps3. maar daar speel ik al even niet meer op. beetje uitgekeken op die games, en de ps4 wil ik nog even mee wachten.
ik speel vooral rpg games zoals World of Warcraft, Rift, of single games als Fable, the last of us, skyrim etc. maar ook strategie games zoals: anno, civilization hebben behoorlijk wat van mijn uurtjes gesnoept.

ik speel eigenlijk enkel vrouwelijke characters.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
Arthas
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 mar 2017, 22:46
Gender: Trans FtM

Re: Gamen en characters

Bericht door Arthas »

Alatàriël schreef: ik speel vooral rpg games zoals World of Warcraft, Rift, of single games als Fable, the last of us, skyrim etc. maar ook strategie games zoals: anno, civilization hebben behoorlijk wat van mijn uurtjes gesnoept.
Ahh Fable! daar dacht ik vandaag nog aan, zo'n toffe game!

Met civilization heb je al snel dat de uren voorbij vliegen "nog één turn! dan stop ik"