T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Elke84 »

@Fay, te veel testo vind ik ook een afknapper.
Jaren geleden eens meegereden met iemand op zijn speedbike, vrij benauwend in het begin maar toch super ervaring. Een Harley trekt wel veel meer aan om eens te kunnen meerijden, deels ook voor het type persoon dat voor een Harley tov een speedbike kiest denk ik, al is dat misschien ook weer een iets te clichématige gedachte.
Noa
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 feb 2017, 20:49
Gender: Transgender

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Noa »

Elke84 schreef: 27 jan 2018, 21:34 Ah dát soort bikers...
Dacht effe fier te komen vertellen dat ik volgende week weer volop ga mountainbiken :oops: :D
Heee ik ga dat ook doen! Gister een mtb besteld en kan m ergens volgende week of die week erna ophalen :) heb echt super veel zin om lekker mn koppie te kunnen legen tijdens het rondcrossen. Met mtb gelukkig iets minder kans op boetes en rijbewijs kwijtraken enzo :lol:
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

Elke84 schreef: 27 jan 2018, 22:55 @Fay, te veel testo vind ik ook een afknapper.
Jaren geleden eens meegereden met iemand op zijn speedbike, vrij benauwend in het begin maar toch super ervaring. Een Harley trekt wel veel meer aan om eens te kunnen meerijden, deels ook voor het type persoon dat voor een Harley tov een speedbike kiest denk ik, al is dat misschien ook weer een iets te clichématige gedachte.
Weet ik niet echt, ik ben nie zo van ergens bij horen, ik vind die ouwe harleys maar ook andere merken van vroeger,Indian, bijv, gewoon mooi om te zien, motoren met karakter, zelfde met -amerikaanse- autos uit die tijd, het geluid van een harley, of een v8 motor, das gewoon leuk:)

Fay
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Elke84 »

Noa schreef: 28 jan 2018, 23:07
Elke84 schreef: 27 jan 2018, 21:34 Ah dát soort bikers...
Dacht effe fier te komen vertellen dat ik volgende week weer volop ga mountainbiken :oops: :D
Heee ik ga dat ook doen! Gister een mtb besteld en kan m ergens volgende week of die week erna ophalen :) heb echt super veel zin om lekker mn koppie te kunnen legen tijdens het rondcrossen. Met mtb gelukkig iets minder kans op boetes en rijbewijs kwijtraken enzo :lol:
Lang stilgelegen maar vroeger enorm veel gaan mtb'en, kan je jezelf idd eens volledig in laten gaan. Vooral als het goed regende was ik weg, voel mij dan precies een kind dat in de modder mag spelen :hbeat: :D
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

ik wil ook graag in de modder spelen met een mtb, maar dan wel alleen downhill :) (lastig in nl ,dus op naart zuiden)
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Elke84 »

Fay schreef: 01 feb 2018, 14:55 ik wil ook graag in de modder spelen met een mtb, maar dan wel alleen downhill :) (lastig in nl ,dus op naart zuiden)
Zo fanatiek ben ik niet. Woon nu net wel terug in mijn oude omgeving die ik blindelings ken en gelukkig maar, ben al eens een paar uur langer dan voorzien weggeweest :) Was wel een schitterende mtb regio waar ik nu weg ben, toch voor de modale mtb'er, heel jammer dat ik er bijna geen tijd voor had.

Oh ja, dit is geen mtb topic zeker? :)
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

Zo fanatiek ben ik ook niet, ik heb ten eerste geen mtb, dan wordt het al vrij lastig.. ;)

Mag er wel weer komen, of een racefiets weer, lekker fietsen, en een mooie omgeving waar ik woon

Fay
Jessie
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 jan 2015, 22:32
Gender: Transgender
Locatie: Diemen
Contacteer:

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Jessie »

zekers ik rijdt een CBR600 :D Image
"It's at that very moment, where I thought I lost it all..

I found myself..."

-Jessie Kylie Berndsen-
Mijn tranisite vlog volg je hier :hbeat:
https://www.youtube.com/channel/UC1Ht6f ... irmation=1
Noa
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 feb 2017, 20:49
Gender: Transgender

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Noa »

ahh nice! nog n snelheidsduiveltje erbij! :D
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Aan zoiets moet ik helemaal niet beginnen ik rij mezelf hartstikke dood op zo'n ding!
Plaats reactie