T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190501 »

tanisha schreef:Was origineel een 2 liter lpt maar het hele casco is leeg geweest en opnieuw opgebouwd met veel delen van andere bouwjaren, typen en niet originele delen

Voor Zweedse begrippen is de mijne nog mild getund met 290pk en 500nm door de diesel versnellingsbak en verwijderen van begrenzing is er een top van 305 kilometer per uur.
Nice!

Weet niet hoe het in NL zit maar bijv. in BE ( en ook in SE) zou je die heel moeilijk road legal / verzekerd krijgen.

Of gebruik je de auto louter op circuit?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Mijn station is gewoon mijn dagelijkse karretje ik heb de veranderingen gemeld bij de verzekering hoewel ze het precieze vermogen niet weten hadden ze er niks tegen.
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door J1nny »

Zolang je het aantal cilinders gelijk houd aan dat wat op het kenteken staat is er in principe niks aan de hand.
Wel is zo dat indien jij een ongeval krijgt wat gerelateerd kan worden aan je aanpassingen je het wel eens moeilijk kon krijgen.
Dan hoeven de aanpassingen niet de oorzaak te zijn, maar verzekeringen zullen er alles aan doen om onder de claim uit te komen.
Heel bekende smoes, auto voldoet niet meer aan de typegoedkeuring.

Het beste kan je dus ook altijd bij zulke ingrijpende aanpassingen een keur door de RDW laten doen, kost geld, maar je bent daarna wel gedekt.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Ben er geweest volgens het RDW was er niks wat gekeurd behoefte te worden mijn verzekering ging er in mee.
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door J1nny »

Als je dat van de RDW op papier hebt kan er weinig mis lijkt me...
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Natuurlijk heb ik dat niet op papier ze geven aan dat er niks te keuren is en je kan weer weg.

Maar ik heb nog wel een Trabant uit 1972 waar ik een Opel 1.0 12v 3 cilinder in wil hangen.
De hele motorruimte en wielophanging voor moet anders dus daar kunnen ze hun lol op met keuren! :banana-wrench:
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Amy »

Ik heb ook een motor alleen er moet een nieuwe binnenband in de voorband (gescheurd bij ventiel) en deze is niet zo geschikt voor lange ritten op straat. Het is een 2 takt 250 cc crossmotor met kenteken, dat zegt genoeg over waarom die niet geschikt is voor lange ritten denk ik zo. :P
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen, het is wel prachtig weer om door de bossen en de velden te :auto-dirtbike: Ik heb alvast, met dit mooie weer, al dagelijks op twee ( kleine) wielen enorm genoten.

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Amy »

Dat mag hier helemaal niet helaas. :( Heb je altijd van die spelbrekers die ook nog de politie bellen als je dat wel doet.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Amy schreef:Dat mag hier helemaal niet helaas. :( Heb je altijd van die spelbrekers die ook nog de politie bellen als je dat wel doet.
Dat was vroeger nu is het spel anders nu zeg je tegen de politie meneer: ik vindt jou leuk gaan we samen uit? :P
Plaats reactie