T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20210626 »

Hangt van de bui van Tanisha af ,

Soms niet ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Benjamin »

Wat een opvallende, omverwachte spierballentaal hier! Ik kan me er niks bij voorstellen. Rijd zelden auto bv. en dan nog meestal in een Suzuki Ignis automaat, en ik schijn als een oma te rijden. Motor, mij niet gezien. Heb te veel verhalen gehoord over hoe het eruit ziet als het fout gaat, brrr. Ik ga liever minder uitgesmeerd dood.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Daar had ik eerlijk gezegd wel op gehoopt kan ik eindelijk met iemand rally gaan rijden :P
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190501 »

Noa schreef: 11 feb 2018, 00:53 achja :P hardrijden kan iedereen, hard door bochtjes rijden niet ;)
Kan je behalve op circuit ook niet leren in NL of VL.
Zelf heb ik het geleerd in de Eifel, Vogezen en Ardennen.
Gevaarlijk wordt het pas echt wanneer je denkt dat je volleerd bent. Inmiddels zijn mijn eigen skills wegens gebrek aan routine helaas een beetje roestig. En veel vermogen heb je niet nodig om je bochtenwerkskills te verbeteren. Integendeel.

Ik rij vlotter op de Duke 690 van mijn sambo dan op mijn eigen Bandit 1200.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190501 »

Benjamin schreef: 11 feb 2018, 09:33 . Heb te veel verhalen gehoord over hoe het eruit ziet als het fout gaat, brrr. Ik ga liever minder uitgesmeerd dood.
Tja, "live fast, die young, and have a good looking corpse" is meestal niet van toepassing als het echt fout gaat met de motor. De eerste twee lukt vaak nog wel.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

tanisha schreef: 11 feb 2018, 10:20 Daar had ik eerlijk gezegd wel op gehoopt kan ik eindelijk met iemand rally gaan rijden :P
Hihi, tanisha,

Een goeie copiloot is idd goud waard, maar eerder zeldzaam .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Meestal rij ik redelijk rustig maar soms heb ik haast of heb ik er gewoon eventjes zin in.
Er is een stuk met een heuvel in gaasterland die neem ik altijd vol gas en ja daar zitten ook bochten in! :whistle:
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door JustMe »

Juist als ik naast iemand zit of achterop de motor zit bij iemand die hard rijdt doe ik het in alle kleuren :o

Maar ik heb dan toch altijd de illusie dat als ik het zelf doe het wel veilig is 😬. Als je achter het stuur van een snelle auto kruipt of op een moter gaat zitten veranderd er toch iets in je.

Gelukkig heb ik geen op het moment geen voertuig dat uitnodigt tot scheuren, beter voor iedereen 😊.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Dat is nu juist het rare ik heb zelf een wolf in schaapskleren en rij daar meestal rustig mee.
Stap ik in een koekblik erger ik mij er zo aan dat ik meteen het onderste uit de kan ga halen.
Jessie
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 jan 2015, 22:32
Gender: Transgender
Locatie: Diemen
Contacteer:

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Jessie »

tanisha schreef: 11 feb 2018, 00:04 Kijk dat soort dingen bedoel ik dus!

Eerlijk gezegd vind ik 230 nog meevallen en dat zegt denk ik al weer genoeg! :fpalm:
Je mag er 50 :shhh: :roll: houd mn snelweg kapriolen maar voor me mocht ik nog gezocht worden :lol:

wat ik wel grappig vindt is dat de mijne veel harder kan dan werdt aangegeven (270km/h) mssn heeft die powercommander toch nog wat nut :think:
"It's at that very moment, where I thought I lost it all..

I found myself..."

-Jessie Kylie Berndsen-
Mijn tranisite vlog volg je hier :hbeat:
https://www.youtube.com/channel/UC1Ht6f ... irmation=1
Plaats reactie