T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik kocht voor mij vriendin haar Valentijn, een tweede :auto-dirtbike: Honda MSX 125. Ze wilde deze zo graag, om samen te kunnen :auto-biker: Ik gaf haar, eerder te kennen, ik koop je wel een nieuwe hamster voor je Valentijn ( R.I.P. zag zonder loop-bal, wolfke :oops: ).

En verrrrr,........ Ze heeft hem daarnet, toch wel al gevonden zeker, damm.

Zij, :hbeat: :dance: :hbeat: :wship: :hug2: xxx ( Teveel ).




Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ronja
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 jan 2018, 22:07
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hen
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Ronja »

Vroeger genoeg gecrosst. Van puch maxi tot aan honda xr600. Toen ik 18 werd was alles de deur uit op een scooter na, en nu rij ik een tupperware skelter(45 km autotje)
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

Vroeger toen ik nog dacht dat ik ene jongetje was, had ik een zundapp, nu kan ik me daar helemaal niks meer bij voorstellen, ik vind custom made motoren wel gaaf, en zou stiekum wel motorrrijbewijs willen hebben

Fee
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door anon20181206 »

Je kunt nog altijd een Zündapp KS600 of een K800 kopen, maar als vrouw zijnde, een Zündapp buitenboordmotor of naaimachine kan ook :D
Ronja
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 jan 2018, 22:07
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hen
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Ronja »

Ach, als vrouw of man zijnde maakt het niet uit of je motor rijd. Twijfel je, dan kan je nog altijd een naaimachine aandrijven met een motorblok van een honda cbr ofzo
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

Als ik motor ga rijden dan liefst een Harley uiteraard, paar maanden terug op gereden van vriend, dikke shit :)

magoed, ben eerst bezig met mijn groot rijbewijs, c1 ivm camper zwaarder dan 3500 kilo, motor kan altijd nog

Fee
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Elke84 »

Ah dát soort bikers...
Dacht effe fier te komen vertellen dat ik volgende week weer volop ga mountainbiken :oops: :D
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Fay »

of, de T in T-bikers staat voor testosteron, dan haak ik af en wordt het rolschaatsen :)

Fay
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Morgen ga ik, samen met mijn vriendin :auto-biker: Als het weer een beetje meezit :auto-dirtbike: in de bossen ( :shhh:, mag eigenlijk niet ). En hopelijk hebben we geen :auto-ambulance: nodig. Zij is blij, en ik ook ( Geen nieuwe hamster ;) ).

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Elke84 »

Ik hou wel van alles met een motor, het is een van de grootste redenen waarom anderen zeggen dat ik geen man ben :D
Plaats reactie