T-Nederland webshop

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: T-Nederland webshop

Bericht door Emma »

Ter illustratie:

Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Nederland webshop

Bericht door Marijn »

Emma schreef: 20 sep 2017, 11:30Die link laat bij mij gewoon de webshop zien. Er wordt wel ge-embed vanaf Spreadshirt, omdat we die hele webshop niet zelf willen draaien. Met de browserbeveiliging op stand 'paranoia' denk ik niet dat het zal werken. Ik meen me te herinneren van een eerder iets dat je in ieder geval javascript uit hebt staan. Zijn er nog andere beperkingen in je browser?
Oh ja dat was het. Als je javascript uit hebt staan, staat daar onder de tekst bovenaan een linkje met de tekst t-nederland die leidt naar het besloten plaatje (van het besloten t-cafe). Heb je javascript (of in mijn geval de javascript specifiek van spreadshirt) aanstaan is die link weg en verschijnt de shop.

Het is dat linkje wat bij mij de verwarring opriep aangezien het alweer een tijdje geleden was dat ik de webshop bezocht had.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden
Contacteer:

Re: T-Nederland webshop

Bericht door Gwenda »

werkt Emma, dank je wel. Mijn browser stond in stealth mode .... comes with the job zeg maar.
Thanks
Gwenda
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: T-Nederland webshop

Bericht door Emma »

Gwenda schreef: 20 sep 2017, 21:50 werkt Emma, dank je wel. Mijn browser stond in stealth mode .... comes with the job zeg maar.
Thanks
Gwenda
<insider>
Vroeger moest je het doen met de PITD. Kon je het wel vergeten om een https site te bezoeken, want dat kon niet geïnspecteerd worden. Beveiliging door de verbinding onveilig te maken. Of door gebruik te maken van een wifi netwerk dat er buitenom ging. Jaja.
</insider>
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Nederland webshop

Bericht door Dieuwertje »

Ik mis nog de opdruk met de bekende 'T' en dan 'Nederland' in de mogelijkheden. Zal niet veel vraag naar zijn, maar soms toch handig.
Plaats reactie