Grappige dingen met een twist

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Nate_0 »

Hmm, ja... In het kader van politieke correctheid mag niemand zich meer uitlaten over iets waardoor hij/zij zich wél oncomfortabel voelt, natuurlijk. Of een andere mening hebben die wellicht wat meer links van aard is, of gebaseerd is op iets waar andere forumgebruikers géén last van hebben... Want dat lijdt alleen maar tot een groep forumleden die gedwongen wordt popcorn te eten, en we willen niet dat het forum dik wordt :think:

Ter verduidelijking: Ik geef aan wat ik er van vind. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn, maar ik vind het wél belangrijk me uit te kunnen spreken hierover. Jammer dat mensen daar dan over vallen en het afdoen als een soort 'dat mag/kan/?? niet' of 'je stelt je aan'.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Anon20190501 »

Jer158 schreef: 12 dec 2017, 19:31
Dominic schreef: 12 dec 2017, 19:18 Fijn dat je de angel zelf onder de loep legt, Jer. Bij wijze van service en poging tot transparantie hierbij de link naar mijn "recente uitlatingen", want anders is het ook maar gissen voor de nieuwsgierige lezertjes: link

Zo. Klaar nu?
Het begint al op pagina 20. ;)

Maar serieus, ik struikel met name over dat je zelf heel duidelijk bent in het feit dat je NIET trans bent en vervolgens wel trans mensen lijkt te willen vertellen hoe ze zich ergens over moeten voelen. Deze meme was een verlenging van, maar tekender vond ik in de chat "Nou en?" @ "Het is wss gebaseerd op stereotypen? En dat is iets wat transgenders vaak niet zo chill vinden ivm juist gegenderd worden".

Niet dat dit niet al 1000x groter is geworden dan het was. :lol: Transgenders hebben nu eenmaal lange tenen (zelfspot, was het toch?), zullen we maar zeggen
Dank je wel Jer en Dominic voor het verduidelijken van de context. In die chat history zie ik de wwegave van een conversatie tussen iemand met lange tenen en iemand met grote voeten die wellicht wat te dichtbij komt. Maar om daar nu zo'n heisa over te maken?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Ender »

Goed.
Jongens & meiden, laten we de chat ff daar laten voor wat het is. Wil niet dat iedereen de chat maar moet nagaan voordat ze iets in een forum post beter kunnen begrijpen?
En klaar zijn met Dominic haar meme. Ze bedoelde het grappig, was niet zo geïnterpreteerd, maar dat was haar intentie.

Dit was bedoelt als een "luchtig" draadje, voor in de lounge. Voor grappige dingen. Zou het jammer vinden als het ontspoort :?
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Anne V »

Ender schreef: 11 dec 2017, 20:17 Via @Nate_0 gevonden..
http://assignedmale.tumblr.com

echt, ben er net mee begonnen, en elke comic is zo iets van "ja dit!" <volgende post> "en dit!" <volgende post> "dit!" xD
Sophie was in oktober nog in Nijmegen waar zij de Buiten de Binary Dag opende en ook nog een enthousiast verhaal over haar ervaringen gaf en hoe zij er in staat. Naast de stripjes heeft zij een heel stel mooie posters die je echt aan het nadenken zetten.
Zo is deze heel simpel maar sterk. Je lijf maakt niet uit wat je bent. Je bent gewoon dat wat je zelf voelt.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Benjamin »

Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door NaomiClareNL »

Voor alle Thailandgangers onder ons, bezint eer je begint :lol:

https://www.facebook.com/umcg.endo/post ... 7000982982
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Benjamin »

Alert: misschien schokkend.

Een oudje:

Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Benjamin »

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door anon20181206 »

Dit kon ik toch even niet achterhouden....
Elsa nailed it :)

https://wokesloth.com/drag-queen-elsa-h ... d/lindsey/
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Grappige dingen met een twist

Bericht door Benjamin »

Afbeelding

Goeiesmorgens! René Froger totally looks like Annet Malherbe! :shock:
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gesloten