Nieuwe chat! Zie dit topic.

Nienke

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Nienke

Bericht door Nienke »

Hallo Allemaal,

Ik sta al enkele uren tegen dit scherm aan te kijken, ik voel mij ook echt niet fijn hieronder.
Er is een hoop gebeurd de laatste 2 maanden, plannen die anders liepen als dat het oorspronkelijke id was waar ik al maanden mee liep.
Alles heeft redenen, en wellicht had ik in dingen duidelijker moeten zijn wat ik voelde, ik ben een persoon die bruisen kan van energie en daarmee bergen kan verzetten.

Hier op T-Nederland heb ik mijn soort van thuis gevonden althans de laatste jaren en nog steeds echter is denk ik nu het punt gekomen dat ik iets meer afstand moet nemen wat mij erg zwaar valt.
De reden hiervan is een gevecht tegen een Beer, 1 die ik niet kan zien, ik ben daardoor ook erg hard geraakt.
Vraag mij niet in een PM wie, hoe en wat, dat is iets waar ik geen antwoord op kan of ga geven.

Op T-Nederland heb ik prachtige mensen mogen ontmoeten, Heel veel hulp mogen ontvangen, inzicht in mijzelf mogen krijgen en veel ontspanning, ik was hier dan ook bijna dagelijks.
Ik heb besloten dus meer afstand te nemen, minder aanwezig te zijn op het forum, niet dat ik niemand nodig heb want dat is niet waar.
Zoals veel anderen zit ik ook in het proces, ook nog niet klaar, stond ik ook klaar voor mensen die minder ver zijn.
Er zijn absoluut mensen die ik nog graag had willen ontmoeten, op mijn verlanglijstje stonden, nederland is klein en onze community ook.

Heb je mij nodig of wil je meer contact houden, stuur mij een PM, die pak ik af en toe op, forumdiscussies of chat laat ik voor nu even links liggen.

Wat betreft Emma, Eva, bedankt voor alles, zoals jullie weten ben ik met van alles bezig, iets wat ik eigenlijk had willen doen met T-Nederland, het is gewoon anders gelopen als bedoeld, ik hoop dat wij in een later stadium toch iets voor elkaar kunnen betekenen want samen sta je sterk.

Liefs Nienke