Nieuwe chat! Zie dit topic.

Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Mijn vriendin keek net toevallig naar : Bo Van Spilbeeck |de Preek, op Youtube en liep huilend, kwaad en overstuur weg, met de vraag is dit nu 2018 ?

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Preek | op youtube

Bericht door Alice »

"De weg van een geslachtsverandering is lang. Die van een mentaliteitsverandering mogelijk nog langer."
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20230219 »

Tja het lijkt er beetje op voor mensen die niet met dat probleem worstelen alsof het nooit bestaan heeft en nu ineens overal op duikt.
We zijn er nog lang niet qua acceptatie al gaat het met de jaren wel steeds beter.
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: Preek | op youtube

Bericht door AnnaNannette »

Ik ben lid van een kerk die iedereen verwelkomt, en ook al sinds 1983 mensen van gelijk geslacht een verbintenis ritueel bied. Tegenwoordig natuurlijk ook huwelijk.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

AnnaNannette schreef: 03 feb 2018, 12:25 Ik ben lid van een kerk die iedereen verwelkomt, en ook al sinds 1983 mensen van gelijk geslacht een verbintenis ritueel bied. Tegenwoordig natuurlijk ook huwelijk.
Ik ben gelukkig geen lid van een kerk ( Gebouw). Ik geloof in wat ik wil en dat is " God". Of de schepper ( Mannelijk of vrouwelijk of net niet of beiden) of de kunstenaar van deze wereld ( Zag deze jammer genoeg nog nooit ;), maar wel, deze zijn of haar werk o.a. wij en wij zijn geen kleurboeken ).

Maar gelovig of niet, kerk of niet, deze ( De preek) is meer dan een teken van bekrompenheid, maar eerder van afgunst.

Grtz Nick
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 03 feb 2018, 13:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20230219 »

En er zitten onjuistheden in nu ik het zit te kijken.
Dus hij had iets meer zijn huiswerk moeten doen voordat hij als een dwaas tekeer ging.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Lisa1973 schreef: 03 feb 2018, 12:58 En er zitten onjuistheden in nu ik het zit te kijken.
Dus hij had iets meer zijn huiswerk moeten doen voordat hij als een dwaas tekeer ging.
Hoi Lisa,

Mijn bovenstaande berichtje tot 3 x gewijzigd , Ja ik ben ook gelukkig geen apostel.

:hug2: Je haalt me de woorden uit mij mond.

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190501 »

Een hele poos geleden leerde ik van mijn NL-Limburgse schoonfamilie een leuke uitdrukking die voor dit soort bagger nog te vriendelik is. Maar toch: schtomme kaaaaaal
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 03 feb 2018, 13:23 Een hele poos geleden leerde ik van mijn NL-Limburgse schoonfamilie een leuke uitdrukking die voor dit soort bagger nog te vriendelik is. Maar toch: schtomme kaaaaaal
Mss, maar deze wordt, jammer genoeg door velen bekeken. En zou wat mij persoonlijk betreft : Verboden moeten worden. Maar ja, was het niet door mij :hbeat: vriendin, die er toevallig op kwam, ik kende deze ook totaal niet !

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Preek | op youtube

Bericht door Jannet V »

Ach, satirische stukjes over transgenders is heel normaal. Grappen maken over verstandelijk gehandicapten is onfatsoenlijk, dus daar zal ik me dan ook maar niet aan wagen. Dat een paar volwassen kerels bij Voetbal Inside de boel belachelijk zitten te maken vind ik veel erger.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.