Nieuwe chat! Zie dit topic.

Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190122 »

Ja Nick wij hebben nog het stempel gid gekregen oftewel een geestesziekte.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Preek | op youtube

Bericht door Citizen Erased »

Oh, ik snap heel goed dat het er vroeger anders aan toeging en dat ik vanuit mijn leeftijd makkelijker praten heb. Maar ik heb niet zo'n zin om voor eeuwig een beschermd diersoort in een door progressievelingen gecreëerd reservaat te blijven. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet.
Dus ja, maak die foute grap maar. Dat werpt weer een wat evenwichtiger (menselijker) licht op de zaak dan het doodzwijgen van vroeger en het kritiekloze, doen of we goudklompjes poepen, van nu.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190122 »

Ik probeer je gewoon een stukje bewustwording te geven hoe schadelijk dit soort onzin kan zijn.
Kijk de oude shows van Paul de Leeuw maar eens terug en kijk eens wat voor gevoel je daar bij krijgt.

Paul de Leeuw heb ik voor altijd en eeuwig mijn mening over en geloof mij maar het is beter voor iedereen dat ik hem nooit in persoon ontmoet!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef: 10 feb 2018, 10:13 Oh, ik snap heel goed dat het er vroeger anders aan toeging en dat ik vanuit mijn leeftijd makkelijker praten heb. Maar ik heb niet zo'n zin om voor eeuwig een beschermd diersoort in een door progressievelingen gecreëerd reservaat te blijven. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet.
Dus ja, maak die foute grap maar. Dat werpt weer een wat evenwichtiger (menselijker) licht op de zaak dan het doodzwijgen van vroeger en het kritiekloze, doen of we goudklompjes poepen, van nu.
Mensen zijn geen dieren of diersoort, die evolutie zijn we gelukkig al lang voorbij ( liet ik al eerder kennen, geen aap, geen olifant,......... geen dier ! Maar een mens net als, ieder mens op deze wereld, ongeacht geslacht, geloof, gebrek, kleur, ras.....). Jammer genoeg, snappen bepaalde mensen deze niet. Door niets te doen of niet te reageren, komen we nu net in zo'n eigen gecreëerd reservaat.

Grappen oké, foute grappen maken = geen grappen kunnen maken. Maar alleen maar, als domme, de slimme willen uithangen en mensen zinloos kwetsen. Belachelijk en klein zeer klein willen maken tot zelfs monddood( kweek een dikke huid, olifant-vel in Vlaanderen en zwijg) om als zeer klein belachelijke mensje, toch maar een beetje groot te kunnen zijn, "belangrijk te kunnen overkomen of aandacht te krijgen".

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Preek | op youtube

Bericht door Citizen Erased »

Nick schreef: 10 feb 2018, 12:10 Mensen zijn geen dieren of diersoort, die evolutie zijn we gelukkig al lang voorbij.
Nick is niet 't gevolg van een potje seks, werd gelanceerd met een jaarverpakking Olvarit en heeft nooit gezoogd bij mama? De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
We zijn (en blijven) het fundamenteel oneens en dat is prima. Alles is gezegd, beter dan mijn bovenstaande post kan ik het niet verwoorden.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef: 10 feb 2018, 13:05
Nick schreef: 10 feb 2018, 12:10 Mensen zijn geen dieren of diersoort, die evolutie zijn we gelukkig al lang voorbij.
Nick is niet 't gevolg van een potje seks, werd gelanceerd met een jaarverpakking Olvarit en heeft nooit gezoogd bij mama? De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
We zijn (en blijven) het fundamenteel oneens en dat is prima. Alles is gezegd, beter dan mijn bovenstaande post kan ik het niet verwoorden.
Jeetje, mensen zogen hun jongen niet. Dat doen dieren, waar seks alleen voor de voorplanting staat en de papfles totaal niet voorhanden is.

Maar oké, alles is idd gezegd.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef: 10 feb 2018, 12:10 Mensen zijn geen dieren of diersoort, die evolutie zijn we gelukkig al lang voorbij.
Nick, nu sla je de bal wel heel erg mis.


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mens
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 10 feb 2018, 13:46
Nick schreef: 10 feb 2018, 12:10 Mensen zijn geen dieren of diersoort, die evolutie zijn we gelukkig al lang voorbij.
Nick, nu sla je de bal wel heel erg mis.


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mens
Sigrid,

Deze bedoelde ik niet letterlijk, ken ook mijn lessen biologie. Maar een mens gaat naar de dokter en niet naar de veearts.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Preek | op youtube

Bericht door Alice »

Waarschuwing, vd Gijp lach heel erg hoorbaar!!!



Nu wordt dit thema geheel uitgemolken bij VI/RTL7. Kijkcijfers, daar gaat het om.
http://www.mediacourant.nl/2018/02/vi-s ... lde-rtl-7/
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Preek | op youtube

Bericht door Mr.X »

Waar ik me nu meer druk over kan maken zijn bepaalde statements over de evolutie. Tenenkrullend dit....*pulls self away from computer screen*