Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

Wut? je hebt het recht voor een ander te vinden watie moet vinden?
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20210626 »

Dat heb jij wel gedaan bij mij inzake 'energise me' maar ...... ik bepaal niet wat een ander moet maar ik mag wel degelijk iets vinden.

Zo stond het er ook .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

Je trok conclusies op basis van aannames,daarvan vond ik idd dat je daar niets over te zeggen had omdat je hen niet kende

Fay
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door JustMe »

Je hebt het recht om in je waarde gelaten te worden en daar uit volgt dat je niet het recht hebt om een ander te beledigen of te discrimineren.

Het punt is ook niet dat iemand van der Gijp niet leuk mag vinden.

Wellicht dat de 1 iets niet als kwetsend ervaart en de ander wel. Maar dat iwil niet zeggen dat je het moet pikken als je ergens wel door gekwetst voelt. Je hebt het volste recht om er wat van te zeggen.

.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

Als je werkelijk vindt dat Van der Gijp te scheef is gegaan, zoek dan contact, praat met hem, dan doe je iets zinnigs en constructiefs imo, anders niet

Fee
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190122 »

Moet je wel zijn taal spreken! (Lees stoot voor z'n Broodmolen geven) anders haalt het nog niet veel uit.
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Preek | op youtube

Bericht door janine2363 »

Fay schreef: 11 feb 2018, 21:16 Als je werkelijk vindt dat Van der Gijp te scheef is gegaan, zoek dan contact, praat met hem, dan doe je iets zinnigs en constructiefs imo, anders niet
... en dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Maar, denken dat hij ueberhaupt bereikt wil worden is vooralsnog een illusie, de man leeft in zijn bubbel van verontwaardiging: "Hoe durven mensen zo op mij te reageren". RTL is ook niet behulpzaam, die zijn eerder "verveeld" met de situatie
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

janine2363 schreef: 12 feb 2018, 09:35
Fay schreef: 11 feb 2018, 21:16 Als je werkelijk vindt dat Van der Gijp te scheef is gegaan, zoek dan contact, praat met hem, dan doe je iets zinnigs en constructiefs imo, anders niet
... en dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Maar, denken dat hij ueberhaupt bereikt wil worden is vooralsnog een illusie, de man leeft in zijn bubbel van verontwaardiging: "Hoe durven mensen zo op mij te reageren". RTL is ook niet behulpzaam, die zijn eerder "verveeld" met de situatie
Mijn vriendin idem, naar trouwens meerdere tevergeefs, zelfde resultaat.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Preek | op youtube

Bericht door janine2363 »

Nick schreef: 12 feb 2018, 14:40 Mijn vriendin idem, naar trouwens meerdere tevergeefs, zelfde resultaat.
Aha, -vooralsnog- hetzelfde resultaat. Ik geef niet zo snel op, ik heb een redelijke vraag gesteld en ga nu "onredelijk" doorzeuren tot ik een redelijk antwoord heb ;-)
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Preek | op youtube

Bericht door Benjamin »

janine2363 schreef: 12 feb 2018, 15:15
Nick schreef: 12 feb 2018, 14:40 Mijn vriendin idem, naar trouwens meerdere tevergeefs, zelfde resultaat.
Aha, -vooralsnog- hetzelfde resultaat. Ik geef niet zo snel op, ik heb een redelijke vraag gesteld en ga nu "onredelijk" doorzeuren tot ik een redelijk antwoord heb ;-)
Hou ons/me op de hoogte, Janine/Donna Quichot. Vrouw van La Mancha. ;) :hbeat:

Groetjes,

B&J (niet te verwarren met dat dure ijs)
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Plaats reactie