Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hoe fijn

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Elin
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2018, 19:55
Gender: Anders

Hoe fijn

Bericht door Elin »

Vannacht eens wat langer kunnen slapen, ik lijd aan insomnia en vaak heb ik er niet veel last van qua moe zijn maar ben de laatste tijd beginnend onbewust, wat dan groeit naar bewust zo enorm bezig met alle puzzelstukjes die op zijn plek aan het vallen zijn. Nou ja de stukjes moet ik wel zelf plaatsen anders blijft het zwevend en dat geeft me veel onrust tot aan unheimische gevoelens aan toe. Maar vannacht voor mijn doen lang kunnen slapen en ik vermoed dat dit komt doordat ik me enorm bevoorrecht voel keuzes te maken die bepalend gaan zijn voor mijn zijn. Mijn vriendin en ik kennen elkaar al een jaar of 13, 14 maar zijn echt samengekomen/wonen pas een jaar geleden. Ik kan en mag net zoals zij dat kan en mag totaal mezelf zijn. De rust die ik over mij heenkrijg als ik hemdjes, jurkjes jasjes en al wat niet meer van haar pas is (cliché ik weet het) gewoon zen. De manier waarop Ida support geeft, duwtjes als van “doe maar” de totale openheid naar elkaar toe maakte me voelen dat ik rijk ben. Ik hoop oprecht dat ik, wij ons sociale netwerk kunnen uitbreiden en hopelijk geeft t-Nederland door activiteiten en dit forum wel die mogelijkheid. Ik ben op dit moment gelukkig en deel hieronder een citaat welke ik als ik het moeilijk heb altijd even gewoon hardop lees want het klopt 1 op 1 met mijn zoektocht.

We hopen altijd dat een ander het antwoord geeft.
Dat ooit alles duidelijk zal zijn.
Maar dit is wat het is.
Niemand anders heeft het antwoord.
Nergens anders zal het beter zijn.
En alles is er al.
In het diepste van je wezen ligt het antwoord.
Luister naar je hart.
En weet dat het enige wat je te doen staat, is zijn.

Lao Tse
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Hoe fijn

Bericht door Ender »

promethazine helpt ook
Gebruikersavatar
Elin
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2018, 19:55
Gender: Anders

Re: Hoe fijn

Bericht door Elin »

Wat een rare opmerking Ender, bitterheid zo lees ik jou.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Hoe fijn

Bericht door Benjamin »

Dat vind ik een mooie, ´alles is er al´. Ga ik onthouden. Fijn trouwens dat je lekker/langer hebt kunnen slapen trouwens. Na een nacht lekker slapen ziet de wereld er soms totaal anders uit. Ik slaap sinds april 2017 structureel onvoldoende, ondanks slaapmedicatie, trainingen, goede gewoonten enz. Gek genoeg ben ik hier niet meer gefrustreerd onder, maar integendeel, ben dankbaar te leren wat slaap is.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Hoe fijn

Bericht door Marica »

Hoe fijn en leuk dit filmpje
https://youtu.be/bgbuOnJNR9I
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)