Nieuwe chat! Zie dit topic.

Reactie onder video van Jessie Maya

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Luuk
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2017, 10:51
Gender: Trans FtM

Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Luuk »

Hoi allemaal,

Vanmiddag zat mijn vriendin de nieuwe video van Jessie Maya te kijken. In de reacties is er een opmerkelijke reactie geschreven namelijk:

Slechts een zeer kleine fractie van de bevolking lijdt van nature aan de psychische waanvoorstelling die bij hen een psychologische loskoppeling van hun biologische realiteit leidt, waardoor ze zich “man in een vrouwenlichaam” of omgekeerd voelen. Het is des te schokkender dat dit nieuwe “transgender” ideaal al bij jonge kinderen wordt opgedrongen. Dit denken maakt deel uit van “een zieke, meedogenloze politiek” die rechtstreeks uit de kokers van de meest waanzinnige (linkse en liberale) randpartijen van het politieke spectrum voortkomt.

Nu ben ik eenmaal gewend dat niet iedereen altijd een positieve mening heeft, maar voor deze reactie daar heb ik geen woorden voor. Toch jammer dat er mensen zijn die het niet begrijpen en zich dan zo uitlaten in de reacties.
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 972
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Danielle »

Dit is een standaard reactie die veelvuldig wordt geplaatst door extreem rechts en de anti-trans stroming van het radicaal feminisme. Het is helaas niets bijzonders.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Ender »

zoiets ook op iemand van mijn fb gelezen, en die is nu verwijderd :)
wel jammer want die was het ook aan het "onderbouwen" enzo, leek me verder wel een intelligent persoon.

maargoed, ik heb ook een werkgever die niet geloofd in psychische aandoeningen, dus ... :)
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 972
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Danielle »

Er is zelfs een hoogleraar die zulke dingen zegt. Germaine Greer is van het niveau "Transvrouwen bestaan niet. Het zijn allemaal verkrachters die vrouwen willen verkrachten op plekken die alleen voor vrouwen zijn."
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Gwenda »

Danielle schreef:Er is zelfs een hoogleraar die zulke dingen zegt. Germaine Greer is van het niveau "Transvrouwen bestaan niet. Het zijn allemaal verkrachters die vrouwen willen verkrachten op plekken die alleen voor vrouwen zijn."
Extremisme is nooit goed. Wetenschappers zouden beter moeten weten
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 972
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Danielle »

Tja, zou moeten. Zolang zulke types nog op zeer veel steun kunnen rekenen uit de invloedrijke extreem-rechtse en christelijk-conservatieve hoek blijven ze invloed hebben en blijven ze dat soort rare dingen roepen.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Danielle schreef: 26 jul 2018, 22:45 Er is zelfs een hoogleraar die zulke dingen zegt. Germaine Greer is van het niveau "Transvrouwen bestaan niet. Het zijn allemaal verkrachters die vrouwen willen verkrachten op plekken die alleen voor vrouwen zijn."
En in 2018 zelfs Australier van het Jaar genoemd.

Overigens ben ik het wel eens met haar ideeen over Caitlyn Jenner. Caitlyn Jenner had nooit "Glamour Woman of the Year" mogen zijn, Caitlyn Jenner mag wat bij betreft in een strafkamp worden opgesloten. Eerst vier miljoen aan je transitie uit gaan geven terwijl je in een land woont waar in veel staten transgenders worden vermoord en de wout er lacherig over doet, en dan ook nog eens je steun uitspreken voor Trump.

Absoluut nulkommanul respect voor dat smerige wijf. Bij zo'n figuur als Greer spelen tenminste nog enigszins verzachtende factoren een rol, ze doet bijvoorbeeld heel veel voor natuurbescherming. Caitlyn Jenner daarentegen nulkommanul, en heeft sowieso nooit wat bijzonders gedaan, behalve dat ze ooit eens hard kon rennen en een van de Kardashians had getrouwd.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Anon20190209 »

Schrik er nog al van dat je een mening hebt over iemand die je persoonlijk helemaal niet kent en haar hele nare dingen toewenst..... daarnaast is je info ook niet juist.... Caitlyn was getrouwd met Kris jenner, meisjesnaam Houghton...

De beroemde kinderen die de naam Kardashian dragen zijn uit een eerder huwlijk...

Wat ik dan zelf wel weer leuk en interessant vind is dat de dochter Kylie van Caitlyn en Kris het meest succesvol is. Net 20 jaar en nu al miljardair!!!

Vind het zelf een hele bijzondere familie die bekend en vermogend is geworden puur door het bekend zijn.... Alles wat die familie aanraakt en op de markt brengt veranderd in goud...

Wat betreft Caitlyn heb ik echt bewondering voor haar, dat gaat echt wel verder dan "hard kunnen rennen" Verder wat mensen allemaal wel niet van haar denken te weten enzo neem ik met een korreltje zout. Oja transitie van 4 miljoen lijkt me heel erg overdreven, en al was het wel zo geweest heeft ze voor die centen wel hard moeten werken!! Geld groeit niet aan een boom, zal je zelf wat voor moeten doen!!!
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Cher schreef: 04 aug 2018, 18:02 Schrik er nog al van dat je een mening hebt over iemand die je persoonlijk helemaal niet kent en haar hele nare dingen toewenst.....
Ze staat achter Trump.

Trump staat achter het beleid dat mensen zoals jij of ik tweederangs burgers zijn in de VS.

Trump staat achter de cultuur dat transpersonen gepest worden in de VS door niet alleen alles wat fout is, maar ook de overheid zelf.

Daaruit concludeer ik dat Caitlyn Jenner ook achter dit beleid staat, anders zou ze wel een andere afweging maken. Of, ze vindt het gewoon niet belangrijk dat transpersonen die niet toevallig de beschikking over vele miljoenen hebben, min of meer geen leven hebben in grote delen van dat land. zolang zij maar gebruik kan blijven maken van alle mazen in de regelgeving om meer vermogen te kunnen vergaren.
Cher schreef: 04 aug 2018, 18:02Wat betreft Caitlyn heb ik echt bewondering voor haar, dat gaat echt wel verder dan "hard kunnen rennen" Verder wat mensen allemaal wel niet van haar denken te weten enzo neem ik met een korreltje zout. Oja transitie van 4 miljoen lijkt me heel erg overdreven, en al was het wel zo geweest heeft ze voor die centen wel hard moeten werken!! Geld groeit niet aan een boom, zal je zelf wat voor moeten doen!!!
Met hard werken verdien je geen miljoenen, en al helemaal geen miljarden zoals die dochter. Die "verdien" je door te liegen, te bedriegen, te jatten en het systeem te bespelen. 90% van alle miljardairs zijn gewoon georganiseerde criminelen die het slim hebben aangepakt, de andere 10% hebben gewoon veel geluk gehad. En dan gaat dat kind zitten janken dat ze 80 miljoen te kort komt om de jongste miljardair ooit te zijn, en dat ze maar gecrowdfund moet worden. Het is niets anders dan een maatschappelijke vorm van een kwaadaardige tumor.

Persoonlijk heb ik ieder familielid van mij wat Trump heeft gestemd uit mijn leven verbannen. Kan me ook niets interesseren als mijn vader morgen omkomt bij een motorongeluk. Stel dat ik in Amerika had gewoond zou hij mijn leven in gevaar brengen om zijn politieke fetish uit te leven. Dan geef ik ook toch niets meer om zijn leven. Niets meer dan normaal? Mijn moeder mag terugkomen als ze accepteert dat ze een dochter in Polen heeft. Dat ligt verder bij haar. Maar die heeft dan ook geen Trump gestemd.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Eveliene »

Zullen we het beschaafd houden? Van jaloezie krijg je rimpels en een depressie.
Wat Trump betreft, ehh nee ik zeg dan even niets want ik drink liever uit de giertank dan dat ik Trump een hand moet geven.