Reactie onder video van Jessie Maya

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Eveliene schreef: 04 aug 2018, 18:58 Zullen we het beschaafd houden? Van jaloezie krijg je rimpels en een depressie.
Wat Trump betreft, ehh nee ik zeg dan even niets want ik drink liever uit de giertank dan dat ik Trump een hand moet geven.
Oh, jaloers ben ik er niet op. Jaloezie zou impliceren dat zij iets hebben wat ik zou willen. En zo door en door verrot als die mensen - ik zou nieyt met mezelf kunnen leven.

Regelrechte afkeer en haat voor hun levensvisie en gebrek aan moraliteit zou eerder van toepassing zijn ;-)

Maarja, ik ben dan ook zo links als de pest. Dat zal zeker ook meespelen.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Eveliene »

Leef en laat leven is mijn motto. Haat verteerd en brengt niets goeds in je leven.
Ik snap ook niet hoe mensen met weinig zinnigs enorme bedragen weten binnen te harken, mij lukt dat niet maar ik leef mijn leven en mijn gezondheid gaat momenteel redelijk goed en dat is voor mij rijkdom. Het bezit van een ander doet me dan ook niks... nou ehh toch niet eerlijk want ik zou nu graag een tuin met zwembadje willen hebben.
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Eveliene schreef: 04 aug 2018, 19:11 Leef en laat leven is mijn motto. Haat verteerd en brengt niets goeds in je leven.
Ik snap ook niet hoe mensen met weinig zinnigs enorme bedragen weten binnen te harken, mij lukt dat niet maar ik leef mijn leven en mijn gezondheid gaat momenteel redelijk goed en dat is voor mij rijkdom. Het bezit van een ander doet me dan ook niks... nou ehh toch niet eerlijk want ik zou nu graag een tuin met zwembadje willen hebben. Afbeelding
Dergelijk onrecht en mensen die zo verrot zijn geeft mij een wil om ergens wat aan te doen en actie te voeren. En wat betreft het zwembadje, dat kost geld of tijd om aan te leggen. Als je een tuin hebt is een badje van drie bij twee zo aangelegd met een dagje werk, een paar zakken beton en 12 vierkante meter betegeling. Dat is goedkoop, maar je bent wel wat tijd kwijt, maar je kunt er een werkfeestje van maken.

Met zijn allen een zwembadje aanleggen in de tuin van Eveliene, en naderhand een barbecuefeestje - iets in die trant :-)
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Eveliene »

Als ik een tuin had gehad... Ach het is nu even niet zo fijn met die hitte maar we hebben geweldige buren rond ons wonen en dat is in een flatgebouw ook veel waard hoor. Ooit komt er een tuintje maar dat zal wel pas gebeuren als we terug naar Friesland gaan en daar een leuk huisje vinden.

Tegen die tijd smeek ok wel om hulp van mensen met scheppen en een speciemolen.
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Anon20190209 »

Aileen schreef: 04 aug 2018, 18:33
Cher schreef: 04 aug 2018, 18:02 Schrik er nog al van dat je een mening hebt over iemand die je persoonlijk helemaal niet kent en haar hele nare dingen toewenst.....
Ze staat achter Trump.

Trump staat achter het beleid dat mensen zoals jij of ik tweederangs burgers zijn in de VS.

Trump staat achter de cultuur dat transpersonen gepest worden in de VS door niet alleen alles wat fout is, maar ook de overheid zelf.

Daaruit concludeer ik dat Caitlyn Jenner ook achter dit beleid staat, anders zou ze wel een andere afweging maken. Of, ze vindt het gewoon niet belangrijk dat transpersonen die niet toevallig de beschikking over vele miljoenen hebben, min of meer geen leven hebben in grote delen van dat land. zolang zij maar gebruik kan blijven maken van alle mazen in de regelgeving om meer vermogen te kunnen vergaren.
Cher schreef: 04 aug 2018, 18:02Wat betreft Caitlyn heb ik echt bewondering voor haar, dat gaat echt wel verder dan "hard kunnen rennen" Verder wat mensen allemaal wel niet van haar denken te weten enzo neem ik met een korreltje zout. Oja transitie van 4 miljoen lijkt me heel erg overdreven, en al was het wel zo geweest heeft ze voor die centen wel hard moeten werken!! Geld groeit niet aan een boom, zal je zelf wat voor moeten doen!!!
Met hard werken verdien je geen miljoenen, en al helemaal geen miljarden zoals die dochter. Die "verdien" je door te liegen, te bedriegen, te jatten en het systeem te bespelen. 90% van alle miljardairs zijn gewoon georganiseerde criminelen die het slim hebben aangepakt, de andere 10% hebben gewoon veel geluk gehad. En dan gaat dat kind zitten janken dat ze 80 miljoen te kort komt om de jongste miljardair ooit te zijn, en dat ze maar gecrowdfund moet worden. Het is niets anders dan een maatschappelijke vorm van een kwaadaardige tumor.

Persoonlijk heb ik ieder familielid van mij wat Trump heeft gestemd uit mijn leven verbannen. Kan me ook niets interesseren als mijn vader morgen omkomt bij een motorongeluk. Stel dat ik in Amerika had gewoond zou hij mijn leven in gevaar brengen om zijn politieke fetish uit te leven. Dan geef ik ook toch niets meer om zijn leven. Niets meer dan normaal? Mijn moeder mag terugkomen als ze accepteert dat ze een dochter in Polen heeft. Dat ligt verder bij haar. Maar die heeft dan ook geen Trump gestemd.
Ik vind je kortzichtig en zuur overkomen, en daar laat ik het verder bij....
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Cher schreef: 04 aug 2018, 19:57
Ik vind je kortzichtig en zuur overkomen, en daar laat ik het verder bij....
Op welke manier kortzichtig? Ze staat achter Trump.

Zou je hetzelfde zeggen over een Joodse die achter Hitler zou staan omdat dat op korte termijn mogelijk beter voor de doekoes zou zijn?

Trumpaanhangers zijn per definitie idioten of criminelen. Als ze daarbij ook nog eens trans zijn verergert het enkel de zaak.

Ik hoop echt dat Caitlyn Jenner alles toekomt waar zij zelf achter staat en mede voor verantwoordelijk is.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Citizen Erased »

Ik vond het nogal veelzeggend dat Jenner werkelijk waar is uitgekotst door de A t/m Z-community omdat ze na haar transitie niet omgetoverd bleek tot progressieve Democraat. Voor een groep die zo prat gaat op diversiteit heeft men zéér veel moeite met de intellectuele en politieke variant daarvan.
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Citizen Erased schreef: 05 aug 2018, 11:38 Ik vond het nogal veelzeggend dat Jenner werkelijk waar is uitgekotst door de A t/m Z-community omdat ze na haar transitie niet omgetoverd bleek tot progressieve Democraat. Voor een groep die zo prat gaat op diversiteit heeft men zéér veel moeite met de intellectuele en politieke variant daarvan.
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik zeer intolerant ben tegenover degenen die intolerantie in de samenleving nastreven ongeacht of ze seculier, christen of moslim zijn. Wat mij betreft had Caitlyn "netjes" rechts kunnen zijn (daaronder versta ik zeg maar de progressieveren binnen een groep als de VVD), maar het feit dat ze politici steunt die voor verdergaandere intolerantie in de samenleving streven (niet in de minste plaats intolerantie jegens de LGBT-gemeenschap) maakt het inderdaad dat ik haar uitkots. En daar doet haar transitie verder niets aan af.

Maar het is wel een van de redenen waarom ik zo van de transgemeenschap hier in Warschau hou. Ik moet de eerste transpersoon nog tegenkomen die op het Nederlandse spectrum "rechts" van de linkervleugel van D'66 valt. En wat mij betreft houden we dat zo.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Citizen Erased »

Aileen schreef: 05 aug 2018, 13:27 Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik zeer intolerant ben tegenover degenen die intolerantie in de samenleving nastreven ongeacht of ze seculier, christen of moslim zijn.
Hoe zou je het toewensen van een strafkamp aan iemand die een andere politieke voorkeur heeft precies willen typeren? :shifty:
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Reactie onder video van Jessie Maya

Bericht door Aileen »

Citizen Erased schreef: 05 aug 2018, 13:42
Aileen schreef: 05 aug 2018, 13:27 Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik zeer intolerant ben tegenover degenen die intolerantie in de samenleving nastreven ongeacht of ze seculier, christen of moslim zijn.
Hoe zou je het toewensen van een strafkamp aan iemand die een andere politieke voorkeur heeft precies willen typeren? :shifty:
Hmmm... "andere politieke voorkeur" - daar hoef ik niet tolerant tegenover te zijn als die "andere politieke voorkeur" inhoudt dat mensen zoals ik ons leven niet zeker zouden zijn omdat deze "andere politieke voorkeur" als deze wordt doorgevoerd dit als logisch gevolg heeft.

Fascisten moet je met fascistoide maatregelen bestrijden. Dat soort figuren een platform verstrekken werkt niet. - dit is in mijn mening het deel waar politiek "links" de meeste steken heeft laten vallen, daarom hebben we nu extreem-rechtse groeperingen zoals jihadisten en rechtspopulisten die de samenleving van binnenuit proberen af te breken.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...