Nieuwe chat! Zie dit topic.

Sporten wie doet wat?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Sporten wie doet wat?

Bericht door AJpoekie »

Ik voetbal (laatste seizoen bij dit damesteam), maar hoe vaak ik dit doe, hangt af mijn fysieke gezondheid.
Helaas heb ik chronische rugklachten en heb ik een hernia die maar niet weggaat. Vorig seizoen is er op 3 plekken een hernia geconstateerd, sindsdien is mijn grote passie, voetballen een beetje een onmogelijkheid geworden.. Eigenlijk voetbal ik nog amper, ik heb mazzel als 1x in de week trainen gaat, maar wedstrijden speel ik nog sporadisch. Maar kan dat maar moeilijk accepteren.. De start van hormonen ergens dit jaar, heeft voor mij besloten om dan na dit seizoen in dit team te stoppen. (Ik zal wel moeten).

Wellicht in de toekomst nog een leuke teamsport, maar in een heren voetbalteam zie ik niet echt zitten, omdat dat (sorry voor de vooroordelen en stereotypering) naar mijn idee toch bepaald soort mannen aantrekt, waar ik niet zoveel mee heb.
Misschien wil ik op boogschieten of la crosse (is gemengd geloof ik). Gaan het zien!

Sowieso ga ik 1x in de week naar de sportschool, maar ook dat abonnement wil ik in juni opzeggen.
Want dan wil ik gaan crossfitten. Lijkt me veel leuker!
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Sporten wie doet wat?

Bericht door KeepzD »

AJpoekie schreef: 02 jan 2019, 20:00 Ik voetbal (laatste seizoen bij dit damesteam), maar hoe vaak ik dit doe, hangt af mijn fysieke gezondheid.
Helaas heb ik chronische rugklachten en heb ik een hernia die maar niet weggaat. Vorig seizoen is er op 3 plekken een hernia geconstateerd, sindsdien is mijn grote passie, voetballen een beetje een onmogelijkheid geworden.. Eigenlijk voetbal ik nog amper, ik heb mazzel als 1x in de week trainen gaat, maar wedstrijden speel ik nog sporadisch. Maar kan dat maar moeilijk accepteren.. De start van hormonen ergens dit jaar, heeft voor mij besloten om dan na dit seizoen in dit team te stoppen. (Ik zal wel moeten).

Wellicht in de toekomst nog een leuke teamsport, maar in een heren voetbalteam zie ik niet echt zitten, omdat dat (sorry voor de vooroordelen en stereotypering) naar mijn idee toch bepaald soort mannen aantrekt, waar ik niet zoveel mee heb.
Misschien wil ik op boogschieten of la crosse (is gemengd geloof ik). Gaan het zien!

Sowieso ga ik 1x in de week naar de sportschool, maar ook dat abonnement wil ik in juni opzeggen.
Want dan wil ik gaan crossfitten. Lijkt me veel leuker!
Heeeeee, nog een voetballer! Balen dat dat zo loopt nu bij jou :(
Ik doe nog anderhalf seizoen en dan stop ik ook, om dezelfde redenen als jij..
Boogschieten klinkt wel echt heel tof!
Forever myself