Selfmade Man

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Selfmade Man

Bericht door mystory.nicky »

Er komt misschien een nieuwe serie op NPO3..... Als ze genoeg stemmen krijgen....


De 19-jarige Mason heeft na twee jaar wachten zijn intake bij de genderpoli en staat klaar om met zijn tussenjaar te beginnen. Helaas blijkt een nieuwe start best moeilijk om te maken als je steeds met je verleden wordt geconfronteerd.

Mason heeft al jaren het gevoel dat hij in het verkeerde lichaam is geboren. Nu mag hij eindelijk zijn traject starten bij de genderpoli, maar tegen zijn verwachtingen in roepen de gesprekken met zijn genderpsycholoog weer allemaal nieuwe vragen op die hem nogal in de war brengen. Selfmade Man is een coming-of-age webserie over de zoektocht naar (gender)identiteit en een eerlijk en realistisch portret van het leven van een jonge transman.

Tijdens de 3LAB Serie Contest maken vijf pilots kans om ontwikkeld te worden tot een volledige dramaserie voor NPO3. De pilots zijn gemaakt door jonge makers van eigen bodem. Laat in de comments weten welke jouw favoriet is!

⭐Je kunt nu ook stemmen: Ga naar het kanaal van NPO3 op YouTube en klik op Community.
⭐
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Selfmade Man

Bericht door mystory.nicky »

Zelf heb ik met tranen in mijn ogen gekeken, zo herkenbaar.
En denk dat het heel belangrijk is om dit verhaal zo puur te delen.
Ik hoop dan ook dat ze winnen en een serie mogen gaan maken.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Plaats reactie