Nieuwe chat! Zie dit topic.

T+1 project WAAR?

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)

Je zou met je partner of familie het liefst gaan naar:

Amersfoort
40
63%
Breda
17
27%
Maakt me niet uit
7
11%
 
Totaal aantal stemmen: 64

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Simon »

Eva schreef: 05 jul 2018, 08:45 Ja Mirthe... een beetje teleurstellend, nietwaar?

Toch geven we de hoop nog niet op. Wij vinden het nog steeds niet tof om iedere activiteit als het ware op te dienen, zonder inbreng van andere forumleden. Vandaar met een verandering van kleur nog maar eens de aandacht getrokken :D
Ik zag hem ook al, haha. Ik zal maar niet gaan klagen, anders wordt ‘ie straks knalroze ;)
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Vera »

Remi schreef: 06 jul 2018, 21:40
Eva schreef: 05 jul 2018, 08:45 Ja Mirthe... een beetje teleurstellend, nietwaar?

Toch geven we de hoop nog niet op. Wij vinden het nog steeds niet tof om iedere activiteit als het ware op te dienen, zonder inbreng van andere forumleden. Vandaar met een verandering van kleur nog maar eens de aandacht getrokken :D
Ik zag hem ook al, haha. Ik zal maar niet gaan klagen, anders wordt ‘ie straks knalroze ;)
Jaaaaa ROZE :romance-heartspink: :D
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Gwenda »

Remi schreef:
Eva schreef: 05 jul 2018, 08:45 Ja Mirthe... een beetje teleurstellend, nietwaar?

Toch geven we de hoop nog niet op. Wij vinden het nog steeds niet tof om iedere activiteit als het ware op te dienen, zonder inbreng van andere forumleden. Vandaar met een verandering van kleur nog maar eens de aandacht getrokken :D
Ik zag hem ook al, haha. Ik zal maar niet gaan klagen, anders wordt ‘ie straks knalroze ;)
Plus 1 voor roze ;)

Ik weet dat ik een risico neem
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door anon20181206 »

Zo te zien zijn er zo'n 45 personen al dan wel of niet met partner bereid om te feesten in Amersfoort.
Waarschijnlijk door uitval zo'n 30 leden met aanhang.

Dus.....nog ff een tukkie doen of aanval? :D