Nieuwe chat! Zie dit topic.

Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

Bericht door Eva »

Emma en ik zijn gisteren gefilmd bij een gesprek met Eveline van de Putte, bij velen wel bekend. Die gesprekken voert zij in het kader van haar project ‘Transgender Ouderen’.
Nu is het me een volslagen raadsel wat ik te zoeken heb in een setting over ‘ouderen’ en Emma natuurlijk nog veeeel minder. Ik denk dat ik het snap. Ze wil de gemiddelde leeftijd van de deelnemers drastisch verlagen. Dat moet het zijn!

Hoe dan ook, aan de gisteren gemaakte opnamen moet nog een klein deel worden toegevoegd: E&E in actie. Eveline heeft een duidelijk uitgangspunt, dat moet bij T-Amersfoort zijn. Daar begon immers alles wat T-Nederland nu is.

Prima. Willen we best aan meewerken. Maar we snappen natuurlijk ook best dat niet iedereen (herkenbaar) in beeld wil komen. Niet dat het in prime time op televisie komt, maar een beetje naarstig internet-gebruiker kan de opnamen zonder veel moeite terugvinden. Sneaky preview op transgenderouderen.nl.

Nu zijn er twee mogelijkheden.
1. Je hebt er niet de geringste behoefte aan om ook in beeld te komen om daarmee te helpen de gemiddelde leeftijd naar beneden bij te stellen.
2. Je vindt dat je je absoluut niet hoeft te verstoppen en helemaal afgezien van leeftijd of wat dan ook; je vindt het wel best als anderen je in je ware gedaante op het web kunnen vinden.

Nou goed. En dan?
1. Erik Alkema, de cameraman, zal er rond 18.30 uur zijn. Iets eerder dus dan de gebruikelijke starttijd. Je gaat aan de kant van de tafel zitten waar de camera niet op wordt gericht of gaat vanaf de bar het gebeuren op je gemakje bekijken. Erik zet zijn camera na een tijdje uit en blijft hopelijk nog een tijdje bij ons. Best een toffe goser, hebben we gisteren gemerkt.
2. Je zorgt dat je er echt om half zeven bent en dat je aan de camera-kant van de tafel zit. De rest gaat vanzelf. 
Leuk toch?

Commentaar, vragen, zorgen, je mag het allemaal in dit draadje spuien, maar een PB’tje kan ook.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

Bericht door Hal »

Wat leuk dat ze ook twee jonge blommen in het programma willen opnemen. Succes!
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

Bericht door Sara »

Jammer, half zeven ga ik denk ik niet redden 😁
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

Bericht door Eva »

Sara schreef: 24 jan 2020, 18:52 Jammer, half zeven ga ik denk ik niet redden 😁
Oh, maar Erik zal - verwacht ik - niet om zeven uur foetsie zijn hoor...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Filmopnamen in Amersfoort. Volgende week.

Bericht door Eva »

Nog even het volgende...
Het is niet alleen de cameraman (Erik) die komt. Ook Eveline van de Putte is van de partij. Heb je meteen een prachtige kans om haar ook te leren kennen!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)