meeting zuid limburg / parkstad

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

meeting zuid limburg / parkstad

Bericht door Nadine84 »

Hoihoi !,
Ik was me dus aan het afvragen wat er hier in zuid limburg te doen is , vind niet veel op internet,
Alleen coc maastricht , zelf woon ik in de regio parkstad (kerkrade om precies te zijn),

Is er hier iets voor ons om met elkaar te praten enzo ?
Zo ja : waar en wanneer ?,
Zo nee : is er vraag heen en zouden we zelf samen wat regelen ? Kop thee of koffie , babbelen , ervaringen uitwisselen etc.
Zou me leuk en leerzaam lijken !.

Hoop van onze mede Limburgers te horen !.

Xx
Laatst gewijzigd door Nadine84 op 27 mar 2013, 15:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: zuid limburg / parkstad

Bericht door Mike »

Zelf woon ik op de grens van limburg en N-Brabant. We kunnen misschien proberen om een groepje bij elkaar kunnen krijgen. (Maar ik ben geen Limburger, dus weet niet of ik wel mee mag doen)
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: zuid limburg / parkstad

Bericht door Nadine84 »

Waarom zou je niet mee mogen doen ? Alhoewel het idee eigenlijk is om mensen hier uit de regio samen te krijgen zijn mensen van verder ook welkom ... eerst eens kijken of de animo en interesse is om hier iets te doen ! Want ook hier in de regio zijn er mensen die ermee bezig zijn en/of er niet met iedereen over kan /durft te praten.
Ik hoop dus bij deze dat mensen interesse hebben.

Xx
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
Romano
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 mar 2013, 17:49
Gender: Trans FtM

Re: meeting zuid limburg / parkstad

Bericht door Romano »

hee nadine,je bent een stadgenoot zie ik!
ik ben dus zeker voor want ik loop tegen tzelfde aan.
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: meeting zuid limburg / parkstad

Bericht door Nadine84 »

Jeeej inge oet kirchroa ? Voelde me al alleen haha oke dat is al een naam

Xx
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
Elanora
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jan 2013, 03:17
Gender: Transgender
Locatie: Zuid-Limburg (NL)

Re: meeting zuid limburg / parkstad

Bericht door Elanora »

Hey Nadine!

Sure d'r is hier wel wat te doen, maar het is al snel erg erotisch gericht! Wat ik sowieso kan aanbevelen, en dan totaal niet erotisch, is het Regenbooghuis in Hasselt, waar het een keer per maand "Anders Gewoon" is (trans-avond). Maar goed dat betekent dan nog niet dat het in NL (zuid-)Limburg is! Dus mocht er wat op de planning komen te staan, dan hoor ik dat graag! Altijd leuk om mensen uit de regio te leren kennen! En ja het helpt enorm om echt in contact te komen met medestanders!

Kus!
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: meeting zuid limburg / parkstad

Bericht door Petra-S »

Het is wel een oud topic, maar toch even een reactie. Zelf woon ik ook in Limburg, op dit moment (nog) in Oirsbeek (Schinnen). Ik zeg nog aangezien mijn relatie stuk is gelopen en ik dringend opzoek ben naar een eigen flatje, maar dat terzijde.

Ook ik zou het best leuk vinden om mee te werken aan een groepje/clubje in Limburg om zo af en toe samen iets leuks te ondernemen. Of dat nu een keer shoppen is, een terrasje pakken of gewoon even lekker bij elkaar komen en bijkletsen.

Zijn er nog mensen die uit Limburg komen en hier ook interesse in hebben, laten we dan dit topic nieuw leven in blazen (of een nieuwe starten) en kijken of we het van de grond kunnen krijgen.

Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding