Nieuwe chat! Zie dit topic.

Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Meisje1991 »

Ik ga me ook wel inschrijven, ik verwacht mijn SRS in de loop van volgend jaar.

In oktober heb ik 6x ontharen gehad en wordt het beoordeeld. Ik verwacht dat het dan ergens in het 1e of 2e kwartaal volgend jaar wordt :)
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Cait »

Dus, ik ga mensen ontmoeten :)
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Ylse »

Daar gaat het wel op lijken Caitlyn. Ben benieuwd hoe jullie irl zijn ;)
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Meisje1991 »

Wat ik me trouwens afvraag... het zou in de "Amstelzaal" zijn... waar is dat eigenlijk? :| Is dat in hetzelfde gebouw als de psycholoog of in een ander gebouw? En waar kan ik het beste de auto parkeren, gewoon net als altijd, onder het ACTA-gebouw?
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Veronica »

Josefien1989 schreef:Wat ik me trouwens afvraag... het zou in de "Amstelzaal" zijn... waar is dat eigenlijk? :| Is dat in hetzelfde gebouw als de psycholoog of in een ander gebouw? En waar kan ik het beste de auto parkeren, gewoon net als altijd, onder het ACTA-gebouw?
Is gewoon in het VU maar bij het gebouw aan de overkant van de stoplichten (zie foto).

Afbeelding

Rode vierkant is waar de ingang is als je naar genderpoli moet lopen, zwarte vierkant is aan de overkant, daar is de Amstelzaal en voorlichtingsavond.

Het is alsnog VU dus :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Meisje1991 »

Hmmm... dus inderdaad het gebouw aan de overkant :D Het is dus eigenlijk de ingang van het ziekenhuis zelf :)

Misschien kan de auto dan ook beter ergens anders geparkeerd worden? Ik kan me herinneren dat ik bij de 1e keer een verkeerde parkeergarage had gekozen en toen uitkwam in het gebouw aan de overkant. Toen was dat niet de bedoeling, maar nu dus wel :) Alleen... ik weet niet meer welke garage dat meer was :fpalm:
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Amy »

Veronica schreef:
Josefien1989 schreef:Wat ik me trouwens afvraag... het zou in de "Amstelzaal" zijn... waar is dat eigenlijk? :| Is dat in hetzelfde gebouw als de psycholoog of in een ander gebouw? En waar kan ik het beste de auto parkeren, gewoon net als altijd, onder het ACTA-gebouw?
Is gewoon in het VU maar bij het gebouw aan de overkant van de stoplichten (zie foto).

Afbeelding

Rode vierkant is waar de ingang is als je naar genderpoli moet lopen, zwarte vierkant is aan de overkant, daar is de Amstelzaal en voorlichtingsavond.

Het is alsnog VU dus :)
Is het niet precies aan de andere kant van die straat tegenover waar dat rode vierkant staat?
In het ziekenhuis zelf, je ziet ook die plaats waar de trauma heli land en dat is op het ziekenhuis zo ver ik weet.
Daar was het vorig jaar in ieder geval.

Waar het vierkant staat moet ik normaal altijd naar binnen voor de afspraken.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Veronica »

Klopt Amy, juist aan de overkant is de Amstelzaal.

Ik ben zelf vorig jaar bij die avond geweest, maar niks gehoord of gezien wat ik al van het internet niet wist, het echte uitleg dat werkelijk iets toevoegt is diegene die je van plastisch chirurg krijgt na groen licht voor de SRS na je RLE, daar krijg je duidelijk uitleg en foto's, en nee niet alleen de mooie foto's of die mooi gelukte ook de niet leuke foto's komen er langs, daar heb ik meer dingen gehoord die ik niet wist, en vooral de vergelijking tussen goed gelukte herstel en minder gelukte herstel in foto's was wel zo fijn.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Meisje1991 »

Veronica schreef:...
het echte uitleg dat werkelijk iets toevoegt is diegene die je van plastisch chirurg krijgt na groen licht voor de SRS na je RLE, daar krijg je duidelijk uitleg en foto's, en nee niet alleen de mooie foto's of die mooi gelukte ook de niet leuke foto's komen er langs, daar heb ik meer dingen gehoord die ik niet wist, en vooral de vergelijking tussen goed gelukte herstel en minder gelukte herstel in foto's was wel zo fijn.
Krijg je dat pas als je klaar bent met ontharen en op dat gebied ook bent goedgekeurd, of krijg je dat al na 1 jaar groen licht? :shock:
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Voorlichtingsavond Genitale Chirurgie MtF

Bericht door Veronica »

Josefien1989 schreef:
Veronica schreef:...
het echte uitleg dat werkelijk iets toevoegt is diegene die je van plastisch chirurg krijgt na groen licht voor de SRS na je RLE, daar krijg je duidelijk uitleg en foto's, en nee niet alleen de mooie foto's of die mooi gelukte ook de niet leuke foto's komen er langs, daar heb ik meer dingen gehoord die ik niet wist, en vooral de vergelijking tussen goed gelukte herstel en minder gelukte herstel in foto's was wel zo fijn.
Krijg je dat pas als je klaar bent met ontharen en op dat gebied ook bent goedgekeurd, of krijg je dat al na 1 jaar groen licht? :shock:
Nee, je wordt na je RLE (1 jaar) besproken bij het team voor je SRS, die uitleg van plastische chirurg krijg je sowieso als de team besloten heeft dat je groen krijgt voor de SRS (is een aparte afspraak), en na de uitleg van plastisch chirurg wordt er gecheckt of je ontharing voldoende is, en wordt je penis gemeten om te bepalen welk type SRS je gaat krijgen.

Indien ja, kom je op de wachtlijst voor de SRS, indien nee, dan ga je door met ontharen.

Ik zelf kwam wel voor in aanmerking, maar 1 maand voor de SRS operatie datum, toch maar voorlopig geen SRS gedaan aangezien na goed nadenken de huidige situatie (vooral mentaal) niet goed genoeg is in mijn ogen, een eventuele SRS zou de boel nu onnodig zwaar maken, dus ik wacht tot het stabieler gaat.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding