Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Breda

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda

Bericht door Eva »

Jawel, je leest het goed: T-Breda.
Heeft dat met T-Amersfoort te maken?
Deels. Het initiatief voor T-Breda ligt evenals bij T-Amersfoort bij Emma en Eva, die ook in Breda de gastvrouwen zullen zijn. De opzet is overeenkomstig die in Amersfoort.

In Breda vindt de avond plaats in Café SamSam. Meer informatie vind je op de (voorlopige) website.

Tot vrijdag!?
Emma & Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

To tor no to t, tot noch toe heb ik me ver gehouden van dergelijke avonden.contact en nog steeds zie ik zoiets niet echt zitten, maar ik weet ook niet wat ik kan verwachten, dus, wat kan ik verwachten?

Fay
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Anon20210626 »

Een avond in de kroeg , een aantal mensen min of meer in het zelfde schuitje. En voor de rest mensen die er niets mee te maken hebben en zich soms verwonderen maar dat is normaal in een kroeg .
Kletsen , wat drinken En gezelligheid niets meer niets minder

Tenminste Zo is het in Amersfoort en ik zie niet in dat dat in Breda anders zal zijn . De mensen maken de avond .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

ok, thx

Fay - geen kroegtijger
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Anon20210626 »

Hoeft ook niet , het is zeker geen Zuipfeest . Dan hadik er ook niets te zoeken gehad .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

Naja, ik vind het hele ergens heengaan, en gaan zitten kletsen an sich, niet zon aantrekkelijke bezigheid

Dansen doe ik niet , al kan ik natuurlijk wel heel goed :D

Tis gewoon niks voor mij ...

Fay
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Anon20210626 »

Wie heeft het over dansen ? Maar goed ' niets voor jou' , dat kan natuurlijk altijd . Maar het open karakter en gemengd publiek maakt het best aangenaam . Als Je je mocht bedenken , feel free.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

Ik had het over dansen :)

geen id ik roep maar wat tis niet mijn kopje thee , maar wie weet

Fay
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Eveliene »

Als die avonden net zo gezellig worden als de avonden in Amersfoort dan heeft Brabant er een mooie avond bij.
Wij hebben ook al gezegd dat dit soort avonden niets voor ons zijn nadat we op de transgenders Noord Holland avond in Purmerend zijn geweest maar een jaar later verveelden we ons en zagen dat Amersfoort opnieuw begon en zijn de maand na de heropening ook maar eens gaan kijken en omdat dat een geheel ander soort avond was zijn we nu toch een stel regelmatige bezoekers geworden.
Waarom nu dan toch wel naar een t-avond? Eigenlijk omdat het T zijn niet overheerst op deze avond en het in een café plaats vindt waar ook de dagelijkse stamgasten komen en de sfeer altijd netjes blijft. Het is geen avond waar je komt om je sexy lingerie onder je veel te korte rokje met meters hoge naaldhakken te komen showen maar gewoon even een avondje uit. Uiteraard kunnen we dat hier ook doen maar we hebben hier geen leuke tentjes.

Uiteraard komen we tegenwoordig in meer horeca gelegenheden dan alleen Amersfoort dus stil zitten op de vrije weekend avonden is er niet meer bij, sociaal hebben we een fijn leven waarop T-Amersfoort een leuke gezellige aanvulling is.

edit: een van de vele typo's
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Anon20180730 »

't lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst :)