T-Breda

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Breda

Bericht door Anon20190501 »

Ik lees op de site van T-Breda dat er op 11 november ook een bijeenkomst is.
Toeval (of karma) wil dat ik in die periode gedurende enkele weken in BE en NL verblijf (woon sinds kort in SE).
Om dat ik niet helemaal opnieuw wou beginnen met mijn zorgtraject (en omwille van de lange wachttijden in SE) zet ik mijn traject in BE verder.

Op 11 november zal ik als alles goed gaat exact 1 (één) dag aan de HRT zijn (dag tevoren inderdaad afspraak met endocrinoloog).

Het is wel een eindje rijden vanuit mijn tijdelijke verblijfplaats maar als nieuwkomers welkom zijn dan wil ik graag proberen om erbij te zijn.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda

Bericht door Eva »

@ Sigy:
Nieuwkomers zijn juist van harte welkom, altijd :)
Voel je op voorhand welkom :D
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: T-Breda

Bericht door Charlotte_C »

@dieuwertje, thnx voor de informatie. Ik had via de chat al wel eens van die site gehoord alleen op het moment dat ik de vraag stelde heb ik daar totaal niet meer aan gedacht. Maar die ga ik nu in ieder geval niet meer vergeten. Ik ga absoluut verder met overwegen. :)

Groetjes,

Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Breda

Bericht door Anon20190501 »

@Eva: Dank je. Zelf vind ik het vooral op voorhand spannend :)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: T-Breda

Bericht door Amy »

Als ik hier heen zou gaan, is het dan erg als ik mijn vriend mee neem die zelf niet trans is?
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: T-Breda

Bericht door Emma »

Nee hoor, helemaal niet. We hebben sowieso geen exclusief recht op het gebruik van de tent, dus de T's zijn altijd in de minderheid ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Breda

Bericht door Anon20210626 »

En daarom is het ook leuk
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Breda

Bericht door Dieuwertje »

Hè Renée, wat zeg je nou? Dat klinkt alsof het leuk is omdat de T's in de minderheid zijn. Alsof je de lol daarvan in ieder geval niet kan verwachten. (Maar ik weet bijna zeker, misschien, mogelijk, dat je het zo niet bedoeld :think: )
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Breda

Bericht door Anon20210626 »

Je mag het zien zoals je wilt hoor maar ik vind het juist leuk als meets als T Breda of T Amersfoort gewoon 'into the great wide open' gehouden worden in plaats van alleen maar onder elkaar . Het geeft een andere sfeer en die is juist daardoor heerlijk onbevangen .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: T-Breda

Bericht door Anon20190516 »

Gaat de t-avond op 30 september nog door in Amersfoort?er staat nu nog "onder voorbehoud"ik ga er van uit dat het te maken heeft met Emma...
Offline
Plaats reactie