Workshop 'Mijn Lijf en Ik', 12 december in Nijmegen

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Rense
Berichten: 208
Lid geworden op: 06 feb 2013, 13:53
Gender: Trans FtM
Locatie: Nijmegen

Workshop 'Mijn Lijf en Ik', 12 december in Nijmegen

Bericht door Rense »

Hoi allemaal!
Ik ben er een beetje laat mee maar wou nog even een activiteit in Nijmegen aankondigen:

Zaterdag 12 december: Workshop ‘Mijn lijf en ik’
Devon en Jochem zijn beiden transman en transactivist. In mei 2015 hebben ze het zeer geslaagde Trans & Bloot Weekend georganiseerd. In oktober gaven ze tijdens onze Buiten de Binary Dag de ook hele mooie workshop “Thuis in je lijf!”. Nu doen ze dit nog eens veel uitgebreider over in een hele dag, met als thema jezelf comfortabel voelen in je lichaam! Deze dag staat open voor mensen van alle genders. Het programma:

10.30 – 11.00 Inloop
11.00 – 12.30 Sessie 1: Trans* & identiteit. Trans* of niet-binair zijn is voor ons een onderdeel van wie wij zijn. Hoewel de grootte van dit onderdeel voor iedereen verschillend is. Tijdens deze workshop bespreken we in hoeverre dit aspect je identiteit vormt. Welke rol speelt je trans* of niet-binair zijn in je dagelijks leven? In welke mate loop je dagelijks tegen grenzen aan? Of is het voor jou iets wat slechts op de achtergrond aanwezig is?
12.30 – 13.30 Lunch: wij zorgen voor een lunch
13.30 – 15.30 Sessie 2: Zijn & lichaam. Thuis zijn in je lichaam is voor veel trans* en niet-binaire mensen niet vanzelfsprekend. Toch valt er veel te winnen met een beter contact met je eigen lijf. In deze tweede workshop gaan we daarom fysiek aan de slag. We laten je je persoonlijke ruimte voelen en daarmee spelen, en meer…
15.30 – 17.00 Napraten met een drankje

De workshop is alleen in zijn geheel te volgen; je kunt dus niet later op de dag instromen. Er is ruimte voor maximaal 20 deelnemers.
In verband met de te verwachten belangstelling verzoeken we je aan te melden via [email protected]. Wacht niet te lang, want VOL=VOL! Heb je lunchwensen/allergieën ? Laat het weten & we kijken wat we kunnen regelen. Kijk voor meer info ook op: www.transenbloot.nl

Zaterdag 12 december van 10.30 tot 17.00 in het Roze Huis, St Antoniusplaats 1, Nijmegen