Jongeren+ groep

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jongeren+ groep

Bericht door wiggeltje »

Ik kan waarschijnlijk wel, wil wel graag, maar ik moet nog wel voor de zekerheid kijken.
Het is pas over ruim 2 weken en dat ligt mij nog te ver :roll:
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Meer informatie over de bijeenkomst van 5 november.

"Lieve Jongeren+-bezoekers,

We genieten nog steeds na van ons bezoek aan de Zaanse Schans, staat de volgende bijeenkomst alweer voor de deur. In verband met de vrijwilligersdag van Transvisie op de tweede zaterdag in november, hebben we het een weekje moeten vervroegen. Volgende week zaterdag komen we dus bijeen op het kantoor van Transvisie (Weteringschans, 259, Amsterdam).

We zullen het volgende week hebben over de coming out. Niet alleen als je net in transitie bent, maar juist ook als je deze al achter de rug hebt. Wie vertel je wat en wanneer? Wat doe je als je nieuwe mensen ontmoet? Ervaringen, tips en adviezen kunnen worden uitgewisseld.

We starten, zoals gewoonlijk, om 14:00. De inloop is vanaf 13:30. Rond 16:00 starten we met de borrel, en rond 17:00 gaan we weer richting huis. Wij hopen jullie natuurlijk allemaal te zien, maar aanmelden is niet nodig."
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Venusss »

Zijn er mensen in omgeving zh die willen carpoolen?
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Ah man, wat een goed onderwerp :( Extra jammer dat ik er niet bij kan zijn, zeker aangezien ik nog in de kast zit (tegenover mijn ouders, iig).
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jongeren+ groep

Bericht door wiggeltje »

Ik ben erbij!

@Nate
Dat vind ik spijtig voor je (dat je er niet bij kan zijn) zelf zit ik ook in die fase met mijn ouders :hug2:
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Isabelle »

Je kan op zich alsnog gaan als dat je prettig lijkt nate.
Dan hoor je van mensen persoonlijk hoe ze het hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Venusss »

Nate_0 schreef:Ah man, wat een goed onderwerp :( Extra jammer dat ik er niet bij kan zijn, zeker aangezien ik nog in de kast zit (tegenover mijn ouders, iig).
Kan je niet een smoesje om bestwil verzinnen? Ik wil je een transitie niet aanpraten maar je leven begint zodra je voor jezelf opkomt. Transvisie is niets anders dan een informatieve bijeenkomst om juist informatie te vergaren. Als het je helpt kan ik je in amsterdam ook ergens oppikken.
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Venusss schreef:
Nate_0 schreef:Ah man, wat een goed onderwerp :( Extra jammer dat ik er niet bij kan zijn, zeker aangezien ik nog in de kast zit (tegenover mijn ouders, iig).
Kan je niet een smoesje om bestwil verzinnen? Ik wil je een transitie niet aanpraten maar je leven begint zodra je voor jezelf opkomt. Transvisie is niets anders dan een informatieve bijeenkomst om juist informatie te vergaren. Als het je helpt kan ik je in amsterdam ook ergens oppikken.
Een smoesje verzinnen gaat lastig worden, aangezien het op mijn verjaardag is ;) Lijkt me een beetje lastig om daar onder uit te komen, zeker omdat ik de rest van November ook redelijk volgepland zit en het dus ook niet echt in een ander weekend kan vieren (voor mijn familie, althans).
meerdere zakken met zaagsel
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Isabelle »

ja dat wordt lastig inderdaad op je verjaardag :P.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Anon20190712 »

Nate_0 schreef:
Een smoesje verzinnen gaat lastig worden, aangezien het op mijn verjaardag is ;) Lijkt me een beetje lastig om daar onder uit te komen, zeker omdat ik de rest van November ook redelijk volgepland zit en het dus ook niet echt in een ander weekend kan vieren (voor mijn familie, althans).
Gefeliciteerd :mrgreen: