Jongeren+ groep

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Marcella »

Ik vrees dat ik met mijn 41 jaar te oud ben voor de Jongeren+ groep...
Wel ben ik op de Vrouwenbijeenkomsten in Amsterdam.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Jeste »

Venusss schreef:Ik weet eigenlijk niet of dat het gebouw rolstoelvriendelijk is en of je daar nog gebruik van maakt. Stuur het secretariaat anders even een mailtje naar [email protected]
Met enige hulp is het gebouw toegankelijk met een rolstol. Helemaal barrièrevrij is het helaas niet, want er zijn wat drempels. Het is echter niet zo dat er trappen beklommen moeten worden. Er is helaas ook geen aangepast toilet. Er zijn wel vrij ruime toiletten, maar zonder hulpmiddelen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Dylana »

dankje Venuss ik had ze al mailtje gestuurd en antwoord gekregen dat ik meer dan welkome ben. dankje voor de info maar ook thema dan is niet meteen zo overvalend wat me te wachten staat ik ben er zeker bij 10 december. ik heb sinds 4 september geen rolstoel meer aangeraakt en rij al weer 2 maand auto dus ben mobiel zat om de stap te zetten heb er zin in :D
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Dylana »

ik kom met de auto morgen omdat ik 1 hekel aan trein heb en 2 nog nooit in nl in trein heb gezeten iemand tips voor parkeerplaats of weet iemand parkeer tarief
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Mirthe_s »

Doe jezelf een lol, parkeer bij een p+r zoals zeeburg of het arena. Het scheelt een drama in de binnenstad en torenhoge parkeerkosten. Daarbij is de p+r een euro per dag parkeerkosten. 9292ov app gebruiken om het laatste stukje handig naar de locatie te komen.

Wil je toch met de auto? dan is deze garage oke: http://www.apcoa.nl/parkeren-in/amsterd ... plein.html maar hij is wel vaak erg druk. Oh as je het hier presteert om 4 uur de blijven staan op zaterdag krijg je het dagkaart tarief van 15 euro. anders is het 6 euro per uur.
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Dylana »

Mirthe_s schreef:Doe jezelf een lol, parkeer bij een p+r zoals zeeburg of het arena. Het scheelt een drama in de binnenstad en torenhoge parkeerkosten. Daarbij is de p+r een euro per dag parkeerkosten. 9292ov app gebruiken om het laatste stukje handig naar de locatie te komen.

Wil je toch met de auto? dan is deze garage oke: http://www.apcoa.nl/parkeren-in/amsterd ... plein.html maar hij is wel vaak erg druk. Oh as je het hier presteert om 4 uur de blijven staan op zaterdag krijg je het dagkaart tarief van 15 euro. anders is het 6 euro per uur.
Dankje Mirthe hier heb ik veel aan 15 euro vind ik wel gaan bij ons in Eindhoven in de garage ben ik €11,50 voor 4 uur kwijt dus in verhouding gaat het wel vind ik.
dus ik ga de auto mooi in de garage heinekenplein parkeren heel erg bedankt :hug2: .
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Mirthe_s »

Dylana schreef:
Mirthe_s schreef:Doe jezelf een lol, parkeer bij een p+r zoals zeeburg of het arena. Het scheelt een drama in de binnenstad en torenhoge parkeerkosten. Daarbij is de p+r een euro per dag parkeerkosten. 9292ov app gebruiken om het laatste stukje handig naar de locatie te komen.

Wil je toch met de auto? dan is deze garage oke: http://www.apcoa.nl/parkeren-in/amsterd ... plein.html maar hij is wel vaak erg druk. Oh as je het hier presteert om 4 uur de blijven staan op zaterdag krijg je het dagkaart tarief van 15 euro. anders is het 6 euro per uur.
Dankje Mirthe hier heb ik veel aan 15 euro vind ik wel gaan bij ons in Eindhoven in de garage ben ik €11,50 voor 4 uur kwijt dus in verhouding gaat het wel vind ik.
dus ik ga de auto mooi in de garage heinekenplein parkeren heel erg bedankt :hug2: .
wederom, kom op tijd. Als je pech hebt is er geen plek, en voor de deur wachten tot er iemand uit komt gaat daar niet zo makkelijk. orienteer dus even op een back up ;).
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Dylana »

Mirthe_s schreef:
Dylana schreef:
Mirthe_s schreef:Doe jezelf een lol, parkeer bij een p+r zoals zeeburg of het arena. Het scheelt een drama in de binnenstad en torenhoge parkeerkosten. Daarbij is de p+r een euro per dag parkeerkosten. 9292ov app gebruiken om het laatste stukje handig naar de locatie te komen.

Wil je toch met de auto? dan is deze garage oke: http://www.apcoa.nl/parkeren-in/amsterd ... plein.html maar hij is wel vaak erg druk. Oh as je het hier presteert om 4 uur de blijven staan op zaterdag krijg je het dagkaart tarief van 15 euro. anders is het 6 euro per uur.
Dankje Mirthe hier heb ik veel aan 15 euro vind ik wel gaan bij ons in Eindhoven in de garage ben ik €11,50 voor 4 uur kwijt dus in verhouding gaat het wel vind ik.
dus ik ga de auto mooi in de garage heinekenplein parkeren heel erg bedankt :hug2: .
wederom, kom op tijd. Als je pech hebt is er geen plek, en voor de deur wachten tot er iemand uit komt gaat daar niet zo makkelijk. orienteer dus even op een back up ;).
dankje voor de tip Parkeren in Amsterdam Centrum aan de Prinsengracht gaat niet ik heb een bestel auto en is 1.88 hoog dus en daar is het maar 1.70 hoog :( . maar ik kan ook nog naar Centrum Oost Wibautstraat 3b 1091 GH Amsterdam :) . ik ga er vanuit dat vast goed komt ik ben wel bekent in Amsterdam maar dit was voor werk om 07:00 is er nog zat plaats over dus ben benieuwd hoe het nu is. Ben jij er morgen ook Mirthe?
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Ik zie net dat ze de naam en de leeftijd grenzen van de groep veranderd hebben. Jammer :(
http://transvisie.nl/transvisie.nl/inde ... ngerenplus
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Jongeren+ groep

Bericht door moonlight89 »

Vandaag voor t eerst bij Transvisie geweest. Animo was groot, dus t paste maar net. :lol: T was wel een superfijne groep. :hbeat: Ik weet niet of je ook geweest bent Elise? (Heb niet alle namen kunnen onthouden. ;) ) Maar sommige waren ook iets ouder dan 30. Misschien als je ze mailt dat je ook de volgende keer mag aanschuiven?