Jongeren+ groep

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Jongeren+ groep

Bericht door Citizen Erased »

Zijn er mensen van hier die as zaterdag 12 maart naar de Jongeren+ groep van Transvisie gaan? (Voor mensen tussen 20-35jr)
Zit er over te denken om te gaan, vraag me een beetje af wat ik me hier bij moet voorstellen. Is het een formele setting met zware kringgesprekken of juist wat losser? Zelf ervaar ik het trans-zijn inmiddels niet zo negatief meer en ben eigenlijk met name op zoek naar leuke contacten..
Beste antwoord krijg ik natuurlijk door gewoon heen te gaan, maarja, iets met comfortzone enzo :shifty:
Nate
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 feb 2016, 21:36
Gender: Transgender
Locatie: In de Noordkop

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate »

Hey Milan,

Ben je er nog naartoe geweest 12 maart :)?
Gebruikersavatar
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door appeltje »

vondt het zelf een hele leuke relaxte sfeer en heel open en gemoedelijk, maar ik ben ook pas één keer geweest.

groetjes Jenna
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Jeste »

Natuurlijk begrijp ik dat het fijn is om ervaringsverhalen te horen, maar had je ook al direct contact opgenomen met de Jongeren+ Groep, via [email protected] ? E-mail met vragen voor de Jongeren+ Groep komt uit bij het Secretariaat van de Patiëntenorganisatie Transvisie, maar wordt daarvandaan wel naar de juiste persoon gestuurd. Dan kan je daar het best vragen hoe het er aan toe gaat en bijvoorbeeld hoe groot zo'n groep meestal is.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Ik zit er zelf aan te denken om naar de volgende Jongeren+ Groep bijeenkomst in september te gaan.

Zijn er trouwens meer groepen/activiteiten/ bijeenkomsten voor deze leeftijds categorie? De meeste jongeren groepen hebben een maximum leeftijd van 25 namelijk.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Jeste »

Elise schreef:Zijn er trouwens meer groepen/activiteiten/ bijeenkomsten voor deze leeftijds categorie? De meeste jongeren groepen hebben een maximum leeftijd van 25 namelijk.
Je zou eens kunnen informeren bij de organisaties van de transgedercafé-avonden in Nijmegen, Rotterdam, Enschede of Leiden. Hoewel ik het niet zeker weet komen daar volgens mij ook vrij veel jonge mensen. Het moet dan natuurlijk wel een beetje in de buurt zijn voor jou.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Jeste schreef:
Elise schreef:Zijn er trouwens meer groepen/activiteiten/ bijeenkomsten voor deze leeftijds categorie? De meeste jongeren groepen hebben een maximum leeftijd van 25 namelijk.
Je zou eens kunnen informeren bij de organisaties van de transgedercafé-avonden in Nijmegen, Rotterdam, Enschede of Leiden. Hoewel ik het niet zeker weet komen daar volgens mij ook vrij veel jonge mensen. Het moet dan natuurlijk wel een beetje in de buurt zijn voor jou.
Dank je voor de tips Jeste. :) Ik woon zelf in Brabant. Dus Rotterdam of Nijmegen is op zich best te doen. Ik ga deze avonden eens opzoeken want volgens mij is deze leeftijdsgroep best groot.
Gebruikersavatar
Bailey
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 sep 2015, 11:30
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Bailey »

Elise schreef:Ik zit er zelf aan te denken om naar de volgende Jongeren+ Groep bijeenkomst in september te gaan.

Zijn er trouwens meer groepen/activiteiten/ bijeenkomsten voor deze leeftijds categorie? De meeste jongeren groepen hebben een maximum leeftijd van 25 namelijk.
Komende zaterdag is er ook n ontmoeting van de jongerenplusgroep in utrecht. niet vanuit transvisie georganiseerd maar vanuit de jongeren zelf.
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Bailey schreef: Komende zaterdag is er ook n ontmoeting van de jongerenplusgroep in utrecht. niet vanuit transvisie georganiseerd maar vanuit de jongeren zelf.
Dat klinkt al best gezellig. Leuk dat er vanuit de jongeren zelf ook dingen ondernomen worden. :)
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Bregje »

Oei dat is morgen al. Kijkt op de klok, onee vandaag. Het lijkt me erg leuk maar gaat op zo korte termijn niet lukken helaas.