Nieuwe chat! Zie dit topic.

Jongeren+ groep

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jongeren+ groep

Bericht door wiggeltje »

Oh, chips , helemaal vergeten :( ik dacht dat het op zondag was, omdat ik vaak iets op zondag in Amsterdam heb!

Damn, ik had me ernaar verheugt.. Nee, inderdaad is dit op zaterdag..

Ik baal echt enorm :(
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Jer158 »

Nate_0 schreef:Een smoesje verzinnen gaat lastig worden, aangezien het op mijn verjaardag is ;) Lijkt me een beetje lastig om daar onder uit te komen, zeker omdat ik de rest van November ook redelijk volgepland zit en het dus ook niet echt in een ander weekend kan vieren (voor mijn familie, althans).
Gefeliciteerd, Nate! :D
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jongeren+ groep

Bericht door wiggeltje »

Voor het vervolg laat ik mij waarschuwen door mijn moeder. Zij is alert en heeft een agenda. Deze fout wil ik niet meer maken.
Ikzelf ben het niet gewend en moet altijd minstens een dag van tevoren worden gewaarschuwd. Zo liep het ook mis met de VU, die mij op een wachtlijst van een half jaar zette en ondertussen was ik allang vergeten dat er een VU bestond. Tja, ik leef van dag tot dag. Voordat ik aan sporten deed wist ik vaak niet eens welke dag het was, daar kwam ik dan achter als ik op de zondag wilde winkelen. En etenstijd merkte ik meestal als het donker werd. Tja, maar ik leef dan ook niet zoals elk burger doet.

Ik ben eenmaal een moederskind en vanaf heden ga ik elke datum aan mijn moeder laten noteren!!!!!

ps: ook gefeliciteerd, Nate ;)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Thanks :D

@Wiggeltje: Misschien in je telefoon zetten en het zo instellen dat je een dag vantevoren een waarschuwing krijgt?
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jongeren+ groep

Bericht door wiggeltje »

mijn telefoon is net zo helder als ik,
maar je hebt wel gelijk, Nate, ik moet een reminder aanschaffen :oops: (ik voel me een beetje stom)
Wel erg bedankt voor de tip!

Hoop dat je een fijne en gezellige verjaardag hebt :) of hebt gehad..
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Hahaha, ik heb zelf ook problemen met het onthouden van afspraken e.d. dus mijn telefoon daarbij gebruiken is superhandig! De agenda die ik daarop gebruik staat ook op mijn PC én op mijn tablet dus nu mis ik mijn afspraken gelukkig niet meer...

Mijn verjaardag is tot nu toe beter verlopen dan ik had verwacht dus da's toppie :) Mijn ouders zijn net weer naar huis en ik ga voor de rest niet zoveel doen... Ja, Velvet Goldmine kijken zometeen. Because it has everything I love...

Ik hoop dat de groep ook leuk was!
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Elise »

Ik ben zelf ook niet naar de bijeenkomst kunnen gaan. Maar ik ben wel benieuwd hoe het geweest is.

Anyone?
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Venusss »

Het was een interessant en toepasselijk thema. In de week van de volgende bijeenkomst dan ben ik de jarige job! :dance:

Ik hoop dat jullie er de volgende keer bij zijn.
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Dylana »

de volgende is toch 9 december ik kom dan wel voor het eerst. de vorige keer was het nog iets te vers en vroeg nu ben ik wel klaar voor de bijeenkomst. ben benieuwd maar als ik jullie reacties zie moet dat wel goed komen toch?
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Venusss »

De eerstvolgende bijeenkomst voor de Jongeren+ groep is 10 december @Weteringschans 259. Inloop vanaf 13.30 uur en het duurt tot 17.00 uur. Het thema is dit keer de Film ‘Transtapes’ met nabespreking met de makers.

Gezellig dylana! Aangezien je daar voor het eerst komt zou ik je wel adviseren de vrijwilligers (Lisa en Gina) uitleggen dat je conversiestoornis hebt en wat het precies is. Ik weet eigenlijk niet of dat het gebouw rolstoelvriendelijk is en of je daar nog gebruik van maakt. Stuur het secretariaat anders even een mailtje naar [email protected]
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken