Genderhome Groningen/Noordermannen

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Sem
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2014, 14:58
Gender: Transgender

Genderhome Groningen/Noordermannen

Bericht door Sem »

Op de site van Transvisie staat een heel mooi kopje over de Noordermannen/Genderhome Groningen, die eens per maand samenkomen.
De afgelopen keer besloot ik dan eindelijk al mijn moed bij elkaar te rapen en ook naar zo'n meeting te gaan. Dus, doodzenuwachtig stond ik voor dat gebouw, is het daar wel heel erg verlaten en donker.
Op de site stond ook een mailadres, dus heb een mailtje gestuurd, maar ook daarop nog geen enkele reactie. Nu heb ik allemaal doemscenario's in mijn hoofd dat de locatie/datum/tijd veranderd is, of erger nog, dat het misschien wel helemaal opgedoekt is omdat de groep te klein was o.i.d., dus mijn vraag aan jullie is of iemand enig idee heeft of deze groep nog bestaat en al.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Genderhome Groningen/Noordermannen

Bericht door Jeste »

Ik had toevallig nog van iemand anders gehoord dat het Genderhome Groningen niet bereikbaar is. Dat lijkt me nou niet de bedoeling. Neem even contact op met het algemene E-mailadres van de Patiëntenorganisatie Transvisie.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Genderhome Groningen/Noordermannen

Bericht door Jannet V »

Mark Hommes is contactpersoon voor Noordermannen. [email protected]
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Genderhome Groningen/Noordermannen

Bericht door Ylse »

Jannet V schreef:Mark Hommes is contactpersoon voor Noordermannen. [email protected]
Volgens mij is Mark afgelopen maand gestopt met die functie. Ik heb geen idee wie het op volgt.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Sem
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2014, 14:58
Gender: Transgender

Re: Genderhome Groningen/Noordermannen

Bericht door Sem »

Bedankt voor jullie reacties!
De site is zo ondertussen wel bijgewerkt. Dat wil zeggen, er staat weer wanneer er welke onderwerpen besproken gaan worden. Dus dat is in elk geval iets, in elk geval dat het nog niet opgedoekt is ofzo.
Maar zal ook een mailtje naar Transvisie doen, thanks!