11 november... 11/11... Nou? En?

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Eva »

De elfde van de elfde. De gekke(n)datum toch?

Ja. En als je niet toevallig lid bent van de Raad van Elf wil je misschien bepaalde café's wel mijden, deze vrijdag. Maar SamSam niet!

T-Breda - dat wil je niet missen

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, maar heel chique hoeft ook niet. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt.
Breng ook rustig iemand mee die betrokken is. We bijten geen van allen.

Waar is dat dan?
Grote Markt 2, Breda. Zie ook de uitnodiging.

Wij zijn er gewoon, al gaan we ook deze keer voor twaalven weg vanwege een vroege afspraak zaterdag.

Emma & Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Venusss »

Ohjee dat is morgen al... helaas kan venus morgen niet, maar 9 dec wil ik graag reserveren.
Als ik kom dan wil ik wel als vrouw gaan anders heb ik toch het gevoel dat ik er niet bij hoor.

Kunnen jullie niet een "sticky" topic maken met alle datums in dat topic?
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Emma »

Hoe je komt maakt niet uit, je hoort er altijd bij. Beloofd!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Jannet V »

Sint Maarten, nee dan kan ik echt niet! Zelfs niet als het om de hoek geweest zou zijn.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Anne V »

Venusss schreef: Als ik kom dan wil ik wel als vrouw gaan anders heb ik toch het gevoel dat ik er niet bij hoor.
Zoals Emma al zegt: kom gewoon zoals je zin hebt (of durft op dat moment). Het gaat er vooral om wat je bent (de inhoud) en niet hoe je eruitziet. Met elkaar heb je een gezellige avond.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik loop naar mijn zin nog te vaak verkleed, dus...
Irene
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Anon20190501 »

Helaas, helaas, driewerf helaas. Mijn huidige logeerplaats is op >100km van Breda dus dat gaat niet lukken deze keer. Binnen enkele maanden zijn we weer op bezoek in de lage landen en dan waag ik een nieuwe poging.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Emma1981 »

Ik ben er wel van plan bij te zijn. Ondanks het carnaval wat niet echt aan mij besteed is. En ik ga maar meteen de stoute schoenen (puur metafoor, vrouwe schoenen moet ik nog kopen) aan doen en als vrouw er naar toe, heb ik ook meteen die litmus test van me te pakken. Al heb ik enkel maar suffe kleren, maarja beter een suffe muts dan een saaie piet.
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Emma1981 »

Nou afgezien van de anderhalf uur die ik schijnbaar nodig had om mezelf klaar te maken viel het me alles mee. Is natuurlijk ook wel een klein beetje vals spelen als je nog onzeker bent om dan met carnaval, in breda of all places, voor het eerst in vrouwen kleding en make-up de deur uit te gaan. Maar toch.

Avond was erg gezellig, goede gesprekken gehad met mensen, en uiteraard toch een stukje beroepsdeformatie, de IT'er gevonden en het eigenlijk veelte lang over IT geneuzel gehad. Maar ach, het was gezellig, leuke en aardige mensen ontmoet en zal een volgende keer zeker nog eens komen opdagen.

Onderweg naar huis kwam ik er achter dat mijn sigaretten bijna op waren. (Ja slechte gewoonte; ja ik moet stoppen). Maar ik woon in de middel of no-where, en uiteraard de enige pomp die nog open was was de gene in mijn woonplaats waar ik altijd langs ga. Mentaal al "Ja carnaval he" smoesjes voor te bereiden, want ik ken de uitbater. Maar hij keek er niet eens van op. Wat dan vreemd genoeg weer een let-down was. Afijn, terug thuis, tijd om het schminkwerk er maar weer vanaf te halen.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: 11 november... 11/11... Nou? En?

Bericht door Dieuwertje »

Voor het eerst van mijn leven in Breda. Het dichtst bij moet achter in de auto bij mijn ouders geweest zijn voordat de A58 te zuiden van Breda langs ging. Maar dat telt toch echt niet. En wat een verschil 11de van de 11de in de kop van Noordholland of Brabant. De eerste met zingende kinderen die van deur tot deur gaan en de 2e al een voorproefje van carnaval. Onderweg naar SamSam nog de vraag 'Mevrouw wil u meedoen met de polonaise', maar ja, dan hebben ze een slechte aan een dame die oorspronkelijk uit Noordholland boven het Noordzeekanaal komt. Maar ... 'mevrouw', de avond begon goed :-).