Nieuwe chat! Zie dit topic.

groepsapp transgenders

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Joon.1963
Berichten: 76
Lid geworden op: 13 dec 2016, 21:25
Gender: Vrouw
Locatie: Tegelen

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Joon.1963 »

hoe die groep dan
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Eva »

Bovenaan in het venster staat ook nog een knopje mChat, als het venster onderin je te klein is ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Bregje »

Oja ik vergeet dat steeds. Ik zal de chat hier ook nog eens een kans geven.
J170503jessica26
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 aug 2014, 21:49
Gender: Trans MtF

Re: groepsapp transgenders

Bericht door J170503jessica26 »

Bregje schreef:
jessica26 schreef:we zijn nu eenmaal een whatsapp groepsapp. voor diegene die geen smartphone hebben of die hun nummer niet willen geven misschien een idee dan om je eigen messenger groepsapp aan te gaan maken.
we hebben bovendien huisregels opgesteld die ervoor zorgen dat iedereen zich veilig kan voelen om erbij te komen. iedereen is overigens welkom transgenders. genderfluid a gender twijfelaars. everyone.

greets jessica
Ik heb gisteren mogen ondervinden dat er wel regels kunnen zijn, maar dat het nog moeilijk is voor mensen om zich daar aan te houden. Als beheer heb je ook enige ervaring nodig om op de juiste manier in te grijpen en dat ontbreekt in deze groep.

In de groep zitten drie pestkoppen. Tieners die iedereen boven de 20 al een "oud lelijk kutwijf" vinden. Hun woorden. En er gaat nog veel meer grofs en lelijks rond daar. Drugs is ook de normaalste zaak om te delen met iedereen in de groep. Een afrader dus

Ik vond het idee van een whatsappgroep wel leuk en ben er dus zelf een gestart. Als je erbij wilt, stuur me gerust een berichtje. Ik denk ook nog over een ander platform om veiliger met elkaar te kunnen chatten, want whatsapp is minder geschikt omdat je elkaars telefoonnummer dan hebt. De chat van het forum vind ik zelf erg moeilijk werken, omdat het niet overzichtelijk op mijn telefoon komt en het op de site een klein schermpje is en erg snel gaat. Dus voorlopig even de whatsappgroep, als iemand een beter idee heeft let me know.

vergeet vooral niet te melden dat jezelf alles uitdaagt en een ongelofelijke betweter bent. daarbij wens jij mensen pijn en de dood weet niet maar als dat normaal is
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Anon20180501 »

Een whatappsgroep voor niet gelijkgezinden om elkaar naar het leven te staan lijkt me wel wat.

Hoeven we het niet hier uit te vechten... ;)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Klinkt goed zo'n groepsapp niks aan gemist dus! :fpalm:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Anon20180501 »

Voor ieder die wil wat wils, ontdek je plekje, keuze genoeg... :violin:
Gebruikersavatar
Tadmin
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2012, 10:00

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Tadmin »

[mod mode on]
We zijn niet bang voor 'concurrentie'. Iemand die een ander platform begint voor transgenders staat het vrij om dat hier aan te kondigen. Maar dat betekent ook dat zo'n platform niets met ons te maken heeft. Virtuele veldslagen dienen dan ook ergens anders uitgevochten te worden, en zeker niet hier.
Het alternatief zou zijn dat we dergelijke aankondigingen niet langer hier geplaatst kunnen worden, maar dat druist in tegen ons standpunt dat wij het belangrijk vinden dat de mensen uit onze doelgroep elkaar op zoveel mogelijk manieren kunnen bereiken, bijstaan en helpen.

Team beheer
[mod mode off]
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Emma1981 »

Bregje schreef: Ik denk ook nog over een ander platform om veiliger met elkaar te kunnen chatten, want whatsapp is minder geschikt omdat je elkaars telefoonnummer dan hebt.
Er zijn tegenwoordig wel wat redelijke chat oplossingen.

- slack - slack.com
Hoef je enkel een e-mail voor te hebben als je lid wilt worden van een groep, dus redelijk anoniem.

- discord - discordapp.com
Lijkt veel op slack, ook enkel e-mail nodig, heeft ook ingebouwd voice comms, nadeel is dat je maar 1 profiel kan hebben voor alle discord servers waar je lid van bent. Wat mogelijk anonimiteit tegen kan gaan als je b.v. zoals ik al op meerdere servers zit. Overigens bestaan er al discord servers voor trans groepen, b.v. (https://twitter.com/wearetranspeak) Zit daar overigens zelf niet op gezien vorige argument.

Beide hebben clients voor in de browser, op de desktop, op je telefoon, etc.. Er zijn ook wel meer van dit soort oplossingen, zoals ook gitter en hipchat enzo, maar voor een losse open community zijn slack en discord wel de 2 populairste denk ik.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Eva »

ik denk dat het nu wel voldoende is. Slotje.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)