T-Breda vrijdag 13 januari 2017

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8021
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda vrijdag 13 januari 2017

Bericht door Emma »

De beste wensen...? Te laat...? Tuurlijk niet! Je mag iedereen het hele jaar door iets goeds toewensen.
De beste wensen dus voor 2017!

Niet nieuw voor 2017 is dat we gewoon doorgaan zoals jullie en wij dat gewend waren. Gewoon in een ontspannen sfeer bij elkaar komen. Informatie uitwisselen, je gevoelens uiten, misschien iemand(en) voor het eerst in de oogjes kijken... noem maar op.

Wel nieuw voor 2017 is het tijdschema. Tot nu was dat de tweede vrijdag van de maand. Wij als gastvrouwen krijgen gaandeweg ook andere dingen in onze agenda en schakelen daarom over naar een week(nummer) schema. Eigenlijk net zo (on)overzichtelijk als het 'oude' schema. Houd gewoon de nieuwsbrief, de site of Facebook in het oog.

Op vrijdag 13 januari word je weer verwacht bij T-Breda, in Café SamSam
op de Grote Markt in Breda.

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Natuurlijk niet vermomd als drag queen, maar heel chique hoeft ook niet. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt. We rekenen graag op jou of zelfs jullie. Breng ook rustig iemand mee die betrokken is. We bijten geen van allen.

De avond vindt plaats in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van T-mensen als acceptatie door de rest van de wereld.

De Grote Markt is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones (24/7 geopend) of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak.
Voor de dames: hou met je schoenen rekening met de mooie met kasseien geplaveide Bredase binnenstad! Hakken kunnen best, mits je een beetje geoefend bent :)

Wij zijn er meestal al wel om een uur of zeven. ´s Avonds, ja. Een echte starttijd is er overigens niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag de dertiende! :-o

Hartelijke groet,
Emma & Eva
T-Breda
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Breda vrijdag 13 januari 2017

Bericht door Anon20190501 »

Nieuwsbrief?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8021
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda vrijdag 13 januari 2017

Bericht door Emma »

Sigrid schreef:Nieuwsbrief?
Er is naast feestboek, de site en het forum ook nog een maandelijkse mailing. Per e-mail dus. Aanmelden is alleen wat rommelig op het moment. Kan per PM ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Re: T-Breda vrijdag 13 januari 2017

Bericht door Frank »

Edit: :oops: Veel plezier!
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: T-Breda vrijdag 13 januari 2017

Bericht door Venusss »

Ahhh daarom is het zo rustig op het forum
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: T-Breda vrijdag 17 februari 2017

Bericht door Anne V »

Ik zie dat de bijeenkomst in Breda niet de 2e maar de 3e week van februari is.
17 februari komt voor mij goed uit want de 10e heb ik iets anders.

Helaas is de volgende 3 maart en dan ben ik op wintersport.