Nieuwe chat! Zie dit topic.

dagje Liège, Belgium.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Alatàriël,

Mooi initiatief :hug2: .

Sorry, maar voorlopig ga ik nog niet stemmen. Mijn vriendin ( En ik ) zijn, jammer genoeg nog een beetje :evil: op elkaar ( Zie "baal draadje", wandeling en dergelijke met lotgenoten).

Maar, ik zal zeker nog iets laten kennen ( Alvast :hug: in België, met of zonder mij, liefst met mij/ons ( Vriendin) :D ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Elise »

Ik vind het een super leuk idee. Ik moet wel even eerst de data even nakijken :)
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Amy »

Lijkt me ook wel leuk maar ben dan hoogstwaarschijnlijk nog aan het herstellen van SRS.
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Venusss »

Het lijkt mij leuk want het is een poosje geleden dat ik in belgie ben geweest. Ik ben ook wel toe aan zo'n lekkere vette Belgische patatzak met een klodder mayonaise. Uitgaan alsin feesten is niks voor mij want aan het eind van dag ben ik kapot. Etentje of borrel kan
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb voor ons zeer wel overwogen gekozen voor "Nee - Wij gaan niet mee" en dat zal ik hier even toelichten omdat ik voor openheid sta.

De eerste reden dat wij niet meegaan, is dat Isla, mijn wederhelft, vanwege een spieraandoening het niet trekt om een hele dag op sjouw te gaan. Dus dat is al een heel belangrijke reden om te zeggen liever niet. Tenminste dat lijkt me wel.

De tweede reden is een financieel plaatje, waar eventueel nog een mouw aan te passen viel als dit het enige bezwaar was dat bestond, ware het niet dat het derde bezwaar wat bestaat voor mijzelf het zwaarste telt.

Ik heb een deel van het gesprek meegemaakt waarin dit plan naar voren kwam en gedurende dit gesprek heb ik geprobeerd wat input te geven, alleen om telkenmale geen of nauwelijks respons te krijgen. Daarbij kreeg ik ook nog het idee dat wat Isla en ik zeiden niet geheel serieus genomen werd. Dit is voor mij persoonlijk een reden van doorslaggevende zwaarte om te zeggen leuk idee maar nee, ik sla over. Ik weet dat het moeilijk is om het voor iedereen naar de zin te maken, maar op zijn minst open staan voor de mening en eventuele beperkingen van een ander is toch ook wel belangrijk lijkt me.

Ik hoop afsluitend NIET dat dit stukje te negatief overkomt, het is iets waarvan ik het in alle rust en met alle respect even gezegd wilde hebben en natuurlijk wens ik iedereen die deze dag wel meegaat een fantastische dag toe.

Groetjes,

Lotte / Charlotte (Als het beestje maar een naam heeft)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Dieuwertje »

19 april t-Amersfoort als ik even door tel. Hoe vroeg willen jullie in Luik zijn?
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Alatàriël »

Charlotte_C schreef:Ik heb voor ons zeer wel overwogen gekozen voor "Nee - Wij gaan niet mee" en dat zal ik hier even toelichten omdat ik voor openheid sta.

De eerste reden dat wij niet meegaan, is dat Isla, mijn wederhelft, vanwege een spieraandoening het niet trekt om een hele dag op sjouw te gaan. Dus dat is al een heel belangrijke reden om te zeggen liever niet. Tenminste dat lijkt me wel.

De tweede reden is een financieel plaatje, waar eventueel nog een mouw aan te passen viel als dit het enige bezwaar was dat bestond, ware het niet dat het derde bezwaar wat bestaat voor mijzelf het zwaarste telt.

Ik heb een deel van het gesprek meegemaakt waarin dit plan naar voren kwam en gedurende dit gesprek heb ik geprobeerd wat input te geven, alleen om telkenmale geen of nauwelijks respons te krijgen. Daarbij kreeg ik ook nog het idee dat wat Isla en ik zeiden niet geheel serieus genomen werd. Dit is voor mij persoonlijk een reden van doorslaggevende zwaarte om te zeggen leuk idee maar nee, ik sla over. Ik weet dat het moeilijk is om het voor iedereen naar de zin te maken, maar op zijn minst open staan voor de mening en eventuele beperkingen van een ander is toch ook wel belangrijk lijkt me.

Ik hoop afsluitend NIET dat dit stukje te negatief overkomt, het is iets waarvan ik het in alle rust en met alle respect even gezegd wilde hebben en natuurlijk wens ik iedereen die deze dag wel meegaat een fantastische dag toe.

Groetjes,

Lotte / Charlotte (Als het beestje maar een naam heeft)
hai Lotte.

sorry dat je het op deze manier hebt opgevat.
wij hadden het er al eerder elders over gehad voordat we erover begonnen in de chat.
we hadden dus eigenlijk de plannen al redelijk klaar. ik althans.
natuurlijk hadden we ook maastricht of arnhem of zo kunnen pakken.
lkkr een doorsnee nederlandse stad :)

dat laat ik aan jullie hollanders over om te organiseren.
zoals je zegt kunnen we niet iedereen tevreden stellen.

maar als het jou zo dwars zat, had mij dan gewoon even een pm gestuurd in plaats dit nu hier zo te laten vallen.
dat doet mij pijn. de chat was niet het enige waar ik mee bezig was toen. het is mij niet goed opgevallen.

nogmaals mijn excuus voor toen !!
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Alatàriël »

Dieuwertje schreef:19 april t-Amersfoort als ik even door tel. Hoe vroeg willen jullie in Luik zijn?
mooi optijd :) toch wel voor de middag. zo'n dag is snel voorbij.

maar lijkt mij verstandig om dat een beetje rond die tijd goed af te spreken.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Charlotte_C »

:hug2:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Elise »

Ik heb "ja, ik ga op een willekeurige andere datum mee" gestemd. 20 + 21e is al bezet in mijn agenda. Maar ik vind het een leuk plan. (ook het nachtelijk avontuur) :)