dagje Liège, Belgium.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Dieuwertje »

Ik doe helaas met Lotte mee. Ik heb niet zo heel veel familie. Die mij overigens volledig accepteren. Alle reden om dat vast te houden. Op het bewuste weekeinde is er op de zaterdag inmiddels iets in de agenda gezet. Hoop dus op voldoende belangstelling voor een volgende keer op een andere datum. Blijf het een goed initiatief vinden.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door wiggeltje »

Ja, wat leuk, ik wil best mee voor een dagje Liëge.

Liëge, oooh daar heb ik een leuke herinnering aan :D een hele flashback met een verhaal die ik hier wel bespaar, haha

Het lijkt me echt onwijs leuk om zowel de dag als vooral de nachtleven in Liëge te beleven :D

Ik kan op 20 en 21 mei of de dagen in de buurt. En in de zomer kan ik vast ook uiteraard, maar die is nu wel erg ver weg. Tja, het enige wat ik nog moet navragen is de afspraken met de tijds-verstokte VUmc.. zo'n groot agenda heb ik verder niet.
___________________________________________
edith: net gestemd.. o.k dat zijn tot nu dus 2 avonturiers op 20 en 21 ;) maar ik kan ook meerdere datums
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Anon20230219 »

Ja leuk!!!
Nou het is nog een eindje weg maar heb gestemd op optie 4.
Moet dan wel even wat regelen om te overnachten want heeft niet veel zin om in de vroege ochtend gelijk terug naar huis te moeten gaan.
Zou voor mij wel een mooie manier zijn om de nare dag van de 20 mei beetje een andere zin te geven(Verjaardag moeder.)
21 mei zou voor mij iets minder goed uitkomen, zou dan verlof moeten vragen op mijn werk want maandagmiddag werk ik.
Ergens in de zomer kan uiteraard ook maar zal dit in de agenda zetten en wat geld voor opzij gaan leggen..

Liefs:Lisa
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Marcella »

@Ariel
Als ik bij jou kan overnachten, dan zou ik het nachtelijke weekend (heen: zaterdag 20 mei, terug: zondag 21 mei) ook kunnen doen.
(Ik heb nu gestemd op '20 mei'.)

Marcella
Gebruikersavatar
Denise
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 nov 2015, 11:26
Gender: Vrouw
Locatie: Apeldoorn

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Denise »

Het zeer moderne Station is al een bezoek op zich waard.
Geloof wat je zelf denkt dat goed voor je is, niet wat anderen je voorhouden.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door wiggeltje »

welke datums zouden degene van optie 3 kiezen? :) misschien kunnen we met zijn allen overswitsen naar een datum met een vollere aantal van ons, hebben we tot nu toe 7
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Anon20230219 »

Ja zou voor mij wel beter uitkomen, heb nogal wat onverwachte kosten aan deze zijde..
Had de 20ste gekozen maar dat wordt geen haalbare kaart op dit moment.
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Alatàriël »

hallo allemaal,

ik heb al even niet meer van mij laten horen.

reden: heel, heel erg druk. en heel erg veel veranderingen in werk situatie en thuis situatie.

gezien de hoeveelheid animo die er voor komend weekend is, denk ik dat we de data het best kunnen verschuiven.
komt mij zelf ook beter uit op dit moment.

ik zou dan graag suggesties van jullie kant willen hebben. ;)

ik wil dan ook graag vragen aan een beheerder om de pol te verwijderen en de voorgetelde data in het bericht weg te halen.

dankjewel :)
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: dagje Liège, Belgium.

Bericht door Marcella »

@Ariel Mede omdat ik sinds 4 mei een relatie heb, zal ik vaker bij mijn vriendin zijn in het weekend. Ik heb dan ook het besluit genomen dat de stadswandeling in Luik, hoe leuk die ook is, niet meer in mijn agenda past (ongeacht de datum).

Voor een eventueel survival weekend neem ik een apart besluit (zodra daar een draadje over wordt gemaakt, als iemand dit organiseert). Op dat moment zal ik ook kijken of ik dat alleen doe, of samen met mijn vriendin.

Liefs, Marcella