T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6815
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Eva »

Morgen (vrijdag) is de vierde vrijdag van de maand en dus is er weer T-Amersfoort! In een doodgewoon café, waar je doodgewoon welkom bent, in boy-mode of in girl-mode! Omkleden kan niet, dus kom gewoon zoals je je het prettigst voelt.

We zouden het overigens wel verdraaid leuk vinden om ook eens wat transmannen op onze gezellige avond persoonlijk te leren kennen!

Tot snel!
Eva & Elisabeth
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door finesse »

het was weer gezellie, grappig om nu eens de gezichten in live erbij te zien

we mogen nog wel wat meer ZELF het initiatief nemen om te integreren met de lokale 'bargemeenschap' en niet alleen maar met onze eigen kennissenkring bezig zijn.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6815
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Eva »

Deels wel mee eens, Finesse. We hebben overigens ook een hele tijd aan de bar gehangen.
Ook merkten we dat - doordat er binnen niet meer mag worden gerookt - er buiten in elk geval een vorm van integratie plaatsvind tussen hen die niet zonder een peuk kunnen ;)
Er zijn echter mensen die voor het eerst van hun leven als vrouw uitgaan en ik vind het begrijpelijk dat die een beetje in een soort van beschermende omgeving zitten, zeker de eerste keer.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Venka »

Dat heb ik ook nog nooit gedaan,uitgaan als vrouw.Ik ben ook niet zo van het uitgaan eigenlijk.Is zon T avond niet een beetje te veel of verkijk ik mij daar op.Als ik daar aan denk dan krijg ik zon beklemmende gevoel dat daar alleen Travestieten en aanverwanten komen.Want met die dames die zo extravagant zijn daar kan ik mij helemaal niet mee identificeren.Ik kleed mij ook 100% als vrouw maar ik vind mijzelf geen travestiet maar voel mijn gewoon vrouw.Ik hoop niet dat ik mensen beledig hier mee maar kan mij er absoluut niets van voorstellen.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6815
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Eva »

Net als bij een T&T-avond komen er op een open avond ook T's met heel verschillende achtergronden en beweegredenen, Aafke. Wij vinden dat die allemaal welkom zijn, zolang het netjes blijft. Je ontmoet er raszuivere travestieten, zowel als mensen van wie je niet kunt geloven dat ze in het andere geslacht geboren zijn. En dat kan dus ook allemaal in een doodnormaal café.
:)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Venka »

Op zich moet dat ook kunnen hoor,je moet mensen niet beoordelen op hun afkomst of voorkomen.Ik denk dat we dat allemaal wel kennen als we over straat lopen.
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door finesse »

mooi deze reacties hier en met name het begrip raszuivere travestiet is er 1tje om te onthouden. Gisteren in de Lellebel zag ik de lieve dames achter de bar weer eens, de raszuivere drag queens (ook zij kunnen niet zonder dit onderdeel in hun leven lijkt mij).

mea culpa als ik het hier wat plompverloren heb neer gezet.
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Joyce »

Voor de tweede keer als vrouw zijnd buiten de deur geweest, geweldige avond gehad

vond het alleen doodeng om in m'n eentje naar de parkeergarage lopen om 2 uur s' nachts

volgende keer kan ik niet ivm vakantie, dus tot augustus
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6815
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door Eva »

Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad, Jacinda! Gelukkig is die parkeergarage niet zo ver weg en hoef je geen duister straatje door, zoals op de vorige locatie.

In augustus zijn de Te Pasjes op vakantie en gaan we dus naar een andere plek. Die houden we nog even geheim, maar houd de website in de gaten! :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: T-Amersfoort op vrijdag 22 juni 2012

Bericht door finesse »

hoi yacinda

volgens mij hebben wij dan een lang gesprek gehad met elkaar..o.a. over griekenland. ik dacht dat je zei dat je naam prescilla was :)
en als je volgende keer graag wilt dan iemand met je meeloopt...let me know. ik stond trouwens achterin het straatje geparkeerd op 150 m. ervaring leert mij dat ik, als ik naar een nieuwe locatie toe ga een paar rondjes rijd om te kijken waar ik zo goed mogelijk en veilig kan parkeren

lang leve http://www.parkmobile.nl" target="_blank in amersfoort trouwens: 2.20 aan parkeerkosten vrijdag