Nieuwe chat! Zie dit topic.

Trans jeugd bijeenkomst

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Trans jeugd bijeenkomst

Bericht door Laurens »

Een vriend van me organiseerd een evenement speciaal voor transgenders:

TRANSPEDITIE ROBINSON, MELD JE AAN !

Een poos geleden heb ik een bericht gepost naar aanleiding van een evenement die ik en een vriendin mogelijk zouden gaan organiseren. Dit was om te polsen of er genoeg animo voor zou zijn. Naar aanleiding van de positieve reacties hebben wij besloten om het evenement te gaan organiseren.

Het evenement vindt plaats op 18 april 2017 van 19:00 (dan begint de activiteit, graag iets eerder aanwezig zijn) tot 21:00. De locatie is Buurthuis de Leeuw in Utrecht. Het adres: Samuel van houtenstraat 1, 3515 EA Utrecht. Verdere informatie volgt nadat we jouw aanmelding hebben ontvangen.

Ons doel is om transgenders (jullie dus) in contact te brengen met elkaar, onderling nieuwe vriendschappen te sluiten en er een toffe avond van te maken!

Wij organiseren een super gave participatie/teambuildings show voor alle leeftijden. Het thema is Transpeditie Robinson.
Wel vragen wij een kleine vergoeding om deel te nemen aan het evenement, de prijs bedraagt €5, dit is inclusief een hapje en een drankje.

Lijkt het je leuk om deel te nemen aan ons evenement? Meld je dan nu aan! Wij kijken uit naar een avond met veel lol en veel nieuwe contacten en vriendschappen! Wij hopen jou op ons evenement te zien!

Aanmelden kan via dit e-mail adres: [email protected]

VERMELD BIJ DE AANMELDING JE NAAM + ACHTERNAAM, HET AANTAL PERSONEN EN EVENTUELE BELANGRIJKE INFORMATIE MET BETREKKING TOT JOU.
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Trans jeugd bijeenkomst

Bericht door Ender »

waarom de titel "trans jeugd bijeenkomst" als het voor alle leeftijden is? lijkt mij een beetje misleidend
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Trans jeugd bijeenkomst

Bericht door Elise »

Fanboy_of_everything schreef: Wij organiseren een super gave participatie/teambuildings show
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Trans jeugd bijeenkomst

Bericht door Anon20190122 »

Ender schreef:waarom de titel "trans jeugd bijeenkomst" als het voor alle leeftijden is? lijkt mij een beetje misleidend
Ik haal er uit dat het voor jeugd van alle leeftijden is! :P
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Trans jeugd bijeenkomst

Bericht door Laurens »

Ender schreef:waarom de titel "trans jeugd bijeenkomst" als het voor alle leeftijden is? lijkt mij een beetje misleidend
sorry, ik wist nniet precies wat het leeftijdsidee was. Ik zal de volgende keer wel ff beter lezen XD
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way