Transgenders Amsterdam

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Plaats reactie
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Transgenders Amsterdam

Bericht door Dieuwertje »

Woensdag 5 april is er weer een transgenderavond georganiseerd door Transgenders Amsterdam.
Zoals altijd wordt deze gehouden in café De Parel, Westerstraat 266, Amsterdam. Voorafgaand aan de avond is er de mogelijkheid om een hapje te eten met de groep in restaurant De Zagerij ook op de Westerstraat. Daar begint het om 18:00 uur. Maar vanaf 17:00 kan je al ontvangen worden in café De Parel.

Zie ook http://transgendersamsterdam.nl/transgenderavond

WIl je er heen en kom je uit de omgeving Apeldoorn dan heb ik nog een klein plekje in de auto over. Piepklein, dat wel.
JacquelineM
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2016, 12:04
Gender: Vrouw
Locatie: Epe

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door JacquelineM »

Hoi Dieuwertje,

Voor deze gelegenheid laat ik mijn bungeedance en aerial/acroyoga lessen een keertje schieten en neem genoegen met dat piepkleine plekje in jouw auto. Met mijn auto gaan is geen optie: met die oude diesel mag ik de stad niet meer in.
Groet van Jacqueline :) .
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Freedom »

Heel hard over na zitten denken om te gaan, ik was vanmiddag zelfs nog in de Westerstraat. Helaas ben ik een scaredy cat... Nu heb ik alvast een hele maand om opnieuw de ballen bij elkaar te rapen om dan wél te gaan.
Komen er doorgaans alleen vrouwen of ook mannen?
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Dieuwertje »

Hoi Freedom,
Jammer dat je niet geweest bent. Maar inderdaad is er volgende maand een herkansing.
Wie komen er: Bij de 'stamgasten' zitten wat crossdressers. Daarnaast komt er een wisselende groep die vaak meer wil dan crossdresing. Meestal MtF en soms ook FtM. Wat dat laatste betreft eigenlijk het zelfde beeld als in Amersfoort.
De bindende factor is transgender zijn.
En net als in Amersfoort (en Breda) kom je zoals je wil komen. Kijk je eerst liever de kat uit de boom, dan zal niemand je daarvan weerhouden.
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Dieuwertje »

En nog even een soort van verzoek. Laten we proberen niet allerlei labels op t-avonden te plakken. Zoals t-Amersfoort is een damesclub (MtF) en transgenders-Amsterdam is een crossdress club. Al die avonden hebben als gemeenschappelijke deler het ondersteunen van transgenders in de breedste zin van het woord.
Zie overigens ook viewtopic.php?f=38&t=4798
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Freedom »

Dieuwertje schreef:Hoi Freedom,
Jammer dat je niet geweest bent. Maar inderdaad is er volgende maand een herkansing.
Wie komen er: Bij de 'stamgasten' zitten wat crossdressers. Daarnaast komt er een wisselende groep die vaak meer wil dan crossdresing. Meestal MtF en soms ook FtM. Wat dat laatste betreft eigenlijk het zelfde beeld als in Amersfoort.
De bindende factor is transgender zijn.
En net als in Amersfoort (en Breda) kom je zoals je wil komen. Kijk je eerst liever de kat uit de boom, dan zal niemand je daarvan weerhouden.
Kijk, dit maakt mij al iets geruster om te gaan de volgende keer. :) Ik was ergens wat bang om buiten de boot te vallen als pre-alles FtM, nu ik van je lees dat iedereen welkom is die zich op wat voor manier dan ook transgender voelt, durf ik wat beter! :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Anon20210626 »

Eigenlijk geldt dat voor iedere t avond . Lekker openminded
Heengaan en er iets van maken . Dan komt het goed
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Transgenders Amsterdam

Bericht door Freedom »

Renée schreef:Eigenlijk geldt dat voor iedere t avond . Lekker openminded
Heengaan en er iets van maken . Dan komt het goed
Dankjewel voor deze geruststelling! Ik neem aan dat de mensen die erheen gaan ook openminded zijn, dat kan ik wel gebruiken nu ik nog in zo'n tussenvorm (man/vrouw) zit. :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Plaats reactie