T-Breda op vrijdag 14 april

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Eva »

Goede vrijdag. Komende vrijdag lijkt ons goed. In elk geval goed genoeg om weer eens op een ontspannen manier bij elkaar te komen. Meningen, ervaringen uit te wisselen. Vragen te stellen en natuurlijk ook antwoorden te krijgen. Vrijdag 14 april

Al gewend aan het nieuwe 4-wekenschema? Houd gewoon de nieuwsbrief, de website of Facebook in het oog.

Op vrijdag 14 april word je weer verwacht bij T-Breda, in Café SamSam op de Grote Markt in Breda

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Natuurlijk niet vermomd als drag queen of strandwacht, maar heel chique hoeft ook niet. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt. We rekenen graag op jou of zelfs jullie. Breng ook rustig iemand mee die betrokken is. We bijten geen van allen

Waar en hoe?
De avond vindt plaats in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van T-mensen als acceptatie door de rest van de wereld.

De Grote Markt is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones (24/7 geopend) of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak.
Voor de dames: hou met je schoenen rekening met de mooie met kasseien geplaveide Bredase binnenstad! Hakken kunnen best, mits je een beetje geoefend bent :)

Hoe laat? Hoe vroeg?
Wij zijn er meestal al wel om een uur of zeven. ´s Avonds, ja. Een echte starttijd is er overigens niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag aanstaande, de veertiende april!

Hartelijke groet,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Anne V »

Gaat weer een GOEDE vrijdag worden :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Anon20230219 »

Moet even kijken of ik ook kan komen, lijkt mij wel gezellig en ben vrij dus zou wel ideaal zijn voor mij persoonlijk.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Anon20190516 »

Fijn hoor,had het niet een weekje later gekund?!
Ik ben volgende week vrij :-(
Offline
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Anon20190501 »

Veel plezier allemaal. Als ik goed gerekend heb kan ik er wellicht in december ook een keertje bij zijn. :-)
Ben dan met de kerst in NL en BE.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Charlotte_C »

Het hangt er een beetje om of ik het hier financieel rond kan breien, maar ik heb vorige maand best een hele leuke avond gehad. Als het enigszins lukt dan probeer ik er te zijn :) Ik kan nu nog niets beloven :)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Patricia »

Ik en Charlotte_C zijn er vanavond bij in Breda tot vanavond
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Anon20230219 »

Vond het erg gezellig gisteravond maar baalde dat ik alweer zo vroeg weg moest..
Had best nog wel langer willen blijven en moest ook behoorlijk hard door lopen om de trein te halen..
Was mij niet helemaal duidelijk wat die charmante dame later op de avond bij ons kwam doen(volgens mij kwam ze er gewoon gezellig bij zitten.) maar was leuk te zien hoe wij in het normale publiek gewoon invoegde zoals het eigenlijk hoort.
En ook de toon van de avond dat het gewoon ontspannen is onder elkaar vond ik zeker een mooi element.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar..

Liefs:Lisa
Vertrokken182
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 feb 2016, 00:37
Gender: Androgyne

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door Vertrokken182 »

Jammer dat ik het weer gemist heb , ik zal tog een keer willen komen
Gebruikersavatar
epvanbeveren
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mar 2017, 11:31
Gender: Trans MtF
Locatie: Richmond Virginia USA

Re: T-Breda op vrijdag 14 april

Bericht door epvanbeveren »

Het lijkt my leuk om ook eens langs the komen, maar weet het nog niet zeker. T Amersfoort is mischien gemakkelijker, omdat ik in Putten verblijf in de eerste twee weken van mei, as... Ja :)

Het enigste van de locatie Breda is de reisduur terug naar Putten. Ik verblijf in de tweede week bij een tante, en daar moet ik s'avonds niet laat thuis komen.

Groetjes...