Regenboogzebra Venlo

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Regenboogzebra Venlo

Bericht door Nate_0 »

In Groningen is het pad geplaatst op de route vanaf het station naar de stad (tussen het museum en het centrum) en zit er geen ruimte tussen de strepen. Dat geeft trouwens ook niet, het is meer een kunstobject met een boodschap op een pleintje waar geen auto's rijden.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Regenboogzebra Venlo

Bericht door Anon20180730 »

Nate_0 schreef:In Groningen is het pad geplaatst op de route vanaf het station naar de stad (tussen het museum en het centrum) en zit er geen ruimte tussen de strepen. Dat geeft trouwens ook niet, het is meer een kunstobject met een boodschap op een pleintje waar geen auto's rijden.
Dat is Venlo ook zo, vond die zebra discussie eigenlijk niet zo interessant, voor de rest is het er...en daar gaat 't om toch ? :) (ps. zelf had ik 't in 't begin niet eens in de gaten dat het een "kunst" zebra pad moest voorstellen in regenboogkleuren.. Ik vond het alleen maar grappig die gekleurde tegels. Nadat ik 't filmpje zag snapte ik het pas (wat 'n muts hé, nu moet je 'ja' zeggen, want ik vind 't best wel leuk 'n beetje een "muts" te zijn)..