T+1 project WAAR?

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)

Je zou met je partner of familie het liefst gaan naar:

Amersfoort
40
63%
Breda
17
27%
Maakt me niet uit
7
11%
 
Totaal aantal stemmen: 64

Eva
Beheerder
Berichten: 6800
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T+1 project WAAR?

Bericht door Eva »

Image

Afgelopen maand bezochten Emma en ik namens T-Nederland het True Colors-feest van het COC in Paradiso. Eerder al had Emma gereageerd op de vraag waarvoor wij wel graag geld zouden willen ontvangen:

“We organiseren al avonden voor transgenders, maar willen eenmalig een feest organiseren voor transgenders en hun familie.”

Wel, zoals al eerder aangekondigd komt dat idee voor een prijs in aanmerking van uit het Bob Angelofonds. We krijgen (maximaal) 750 euro om dat feest te organiseren. Naar verwachting is dat bedrag niet voldoende en moeten we meer fondsen zien aan te boren.
Daarbij denken we ondermeer aan de gemeente waar we dit feest gaan organiseren. Een regenboogstad lijkt daarom heel geschikt. We denken specifiek aan Amersfoort en aan Breda.

- Amersfoort ligt in het centrum van Nederland,
- Breda ligt in het centrum van Nederlandstalig gebied.

Beide steden zijn regenboogsteden en met beide steden kennen we goed uit diverse contacten. We kennen dus ook de verschillen. Dat betekent dat we de concrete invulling van het feest mede zullen laten afhangen van de standpunten van een van die steden. Van de stad dus die we samen bepalen.

De voorlopige werktitel van het project is T+1.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder
Berichten: 6800
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Eva »

De trend is helder; Amersfoort lijkt niet meer in te halen.
We hebben inmiddels contact gehad met de betreffende beleidsmedewerker van de gemeente Amersfoort en zij staat welwillend tegenover een oriēnterend gesprek over een bijdrage door de gemeente, in welke vorm dan ook. We worden begin maart ten stadhuize verwacht :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Benjamin »

Haha, Eva, je kijkt zo verbaasd? Alsof de fotograaf een héle rare grap maakte.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Eva
Beheerder
Berichten: 6800
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Eva »

Benjamin schreef: 18 feb 2018, 17:25 Haha, Eva, je kijkt zo verbaasd? Alsof de fotograaf een héle rare grap maakte.
Het was donker daar helemaal bovenin Paradiso, bloedheet en in de tewingherrie kon ik niet verstaan wat de fotograaf zei. Inderdaad niet mijn beste foto...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Fran »

Ik weet dat de gemeente Amersfoort ontzettend welwillend is om buiten de lijntjes te willen denken. Zo heb ik (heel ander onderwerp) bijzondere bijstand gekregen voor kinderopvang omdat ik een dagbestedingsindicatie heb, maar daar niet heen kan als mijn dochter niet naar de opvang kan. En dat duurde ff, maar ik trof uiteindelijk iemand die mijn vraag interessant vond.

En los van dat ik waarschijnlijk naar de meeting toe kan fietsen lijkt me Amersfoort met haar (/zijn?) centrale ligging het meest geschikt is, ook qua openbaar vervoer.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Fran »

Ik wil trouwens ook wel reclame maken op transgender- en queer facebookgroepen als jullie dat zouden willen.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Lois »

Leuk idee, ik heb alleen geen partner meer :( maar het goede nieuws is dat ik dus ook geen rekening hoef te houden met een partner :)
Afhankelijk van de uiteindelijke datum, wil ik aanbieden om te helpen als dj (stuur maar een keer een mailtje [email protected])
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Mirthe_s »

Hoe staat het hier mee? Is het niet eens een idee om die groene banner boven elke pagina weer eens weg te halen :mrgreen:
Eva
Beheerder
Berichten: 6800
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Eva »

Ja Mirthe... een beetje teleurstellend, nietwaar?

Toch geven we de hoop nog niet op. Wij vinden het nog steeds niet tof om iedere activiteit als het ware op te dienen, zonder inbreng van andere forumleden. Vandaar met een verandering van kleur nog maar eens de aandacht getrokken :D
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: T+1 project WAAR?

Bericht door Mirthe_s »

Eva schreef: 05 jul 2018, 08:45 Ja Mirthe... een beetje teleurstellend, nietwaar?

Toch geven we de hoop nog niet op. Wij vinden het nog steeds niet tof om iedere activiteit als het ware op te dienen, zonder inbreng van andere forumleden. Vandaar met een verandering van kleur nog maar eens de aandacht getrokken :D
Hihi! Zo start ik de dag weer met een glimlach! :hug2:
Plaats reactie