T-Amersfoort op 2 maart 2018

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Plaats reactie
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Amersfoort op 2 maart 2018

Bericht door Eva »

...
..
.

Tijd voor T-Amersfoort!

Onze gewoonte om meer van Amersfoort te beleven voordat je de warmte en gezelligheid van T-Amersfoort in Eetcafé Te Pas gaat bezoeken houden we vol. Voor vrijdag de 2e maart is echter voor veel evenementen noordpoolkleding niet overbodig. Deze keer dus maar één tip, maar wel een bijzondere.

Afbeelding

Bij een LHBT-evenement, een aantal jaren geleden speelde Sally Pittman een rol als kledingontwerpster. Ook voor Eva ontwierp zij op maat een schitterende jurk, waarmee diezelfde Eva voor het eerst van haar leven de catwalk opging. Er staat nog een filmpje daarvan op YouTube.
Wel, diezelfde Sally Pittman heeft in Amersfoort een uniek project in het leven geroepen. Ben je aan een nieuwe tas toe? Zou je het liefst een absoluut uniek exemplaar willen kopen dat ook nog betaalbaar is? Breng dan morgen een bezoek aan het Kringloopcentrum Amersfoort.
Bekijk eerst de pagina Overzichtsexpositie "5 jaar Ekstertas en textielatelier". We zijn benieuwd wie er morgenavond een nieuwe tas komt showen bij Te Pas

En dan...? Dan gaan we naar T-Amersfoort!

Voor iedereen die T-Amersfoort kent en uiteraard ook voor wie het wil leren kennen: op naar Eetcafé Te Pas, waar vanaf 19.00u een vertrouwde sfeer en omgeving te vinden is.

Het wordt weer een gemengd gezelschap met transmannen, transvrouwen, transqueers, genderqueers en een ieglijk die zich daaraan verwant voelt. Betrokkenen ook? Ja, uiteraard

Kom, en wees er (weer) bij, morgen!

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, strandwacht of in groot gala. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt.

Waar en hoe?
Aan de Stationsstraat 18 in Amersfoort. Daar vind je Eetcafé Te Pas. Nog geen tien minuten lopen vanaf station Amersfoort Centraal en met voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Hoe laat? Hoe vroeg?
De avond start om 7 uur en dan kun je ook nog een smakelijk bord eten verorberen als je wilt. Patrick is namelijk niet alleen een prima kastelein maar bovendien een niet onverdienstelijke kok! Overigens maak je zelf uit hoe laat je binnenwandelt.
Wij zijn er in elk geval toteen uur of twaalf, maar ook zonder ons is het gezellig genoeg om langer te blijven!

Tot vrijdag de 2e!

Hartelijke groet,
Emma & Eva
T-Amersfoort
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Kaya
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2018, 19:33
Gender: Trans MtF

Re: T-Amersfoort op 2 maart 2018

Bericht door Kaya »

Hoi Emma en Eva,

Misschien ga ik vanavond naar de T-Amersfoort. Daar ben ik nog nooit geweest en ik ken daar niemand. Is er een gasten ontvanger en is het geen probleem als ik pas om een uur of 21:00 aldaar ben? Ik ben dan vanaf Maastricht op weg naar huis. Ik moet alleen nog iets verzinnen m.b.t. omkleden want als ik naar een T avond ga dan ga ik natuurlijk wel als mezelf?:)
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: T-Amersfoort op 2 maart 2018

Bericht door Emma »

Hoi Kaya,

Wij zijn er, nogal herkenbaar :) we lijken namelijk best wel op onze profielfoto’s hier.

Hoe laat je komt en weer weggaat mag je helemaal zelf weten. We hebben bij Te Pas geen gelegenheid tot omkleden, dus dat zul je zelf moeten organiseren. Overigens is het geen enkel probleem als dat omkleden om wat voor reden dan ook niet lukt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie