T-Breda op 16 maart 2018

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Plaats reactie
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Eva »

Eindelijk weer naar T-Breda!       Vrijdag, de 16e!

Even niet teveel poespas in Breda, overmorgen. Gewoon naar SamSam.

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, strandwacht of in groot gala. Ook is het geen travestiefeestje. We gaan als gewone mensen naar een gewoon café.
Breng ook gerust iemand mee die betrokken is, je partner bijvoorbeeld. Dat doen er wel meer en we bijten geen van allen

Waar en hoe?
De avond vindt plaats in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van T-mensen als acceptatie door de rest van de wereld.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones (24/7 geopend) of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak.
Voor de dames: hou met je schoenen rekening met de metmooie met kasseien geplaveide Bredase binnenstad! Hakken kunnen best, mits je een beetje geoefend bent :)

Hoe laat? Hoe vroeg?
Vanaf een uur of zeven ´s avonds druppelt het bezoek binnen. Een echte starttijd is er dus niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag, de 16e maart!

Hartelijke groet,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Magalie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2018, 22:15
Gender: Man

T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Magalie »

Ik heb interesse om nu vrijdag (16/3) naar de T-avond te komen in Breda. Voor mij zal dit de eerste keer zijn en ik ben nog heel onwennig. Ik hoop dat ik kan kennismaken met enkele meer "ervaren" crossdressers of transgenders. Het zal toch zeker doorgaan, vanaf 20u00?
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Eva »

Maak je geen zorgen, Magalie. Je wordt gewoon vriendelijk opgevangen.
Als jij overigens het gevoel hebt er nog niet aan toe te zijn om gekleed als het wensgeslacht door Breda te lopen is het overigens geen probleem als je in je oude hoedanigheid verschijnt. Ook daar doet niemand moeilijk over.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Anon20180730 »

♪♫ Schuif gezellig aan, laat je speelgoed staan, voor SamSamstraat.
Kom echter liever niet als Ieniemienie, Sien, Tommie of Pino, want dan val je teveel op (doe je toch wel hoor ;))
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Goose »

Ik wil graag een keer langskomen, maar het is tot nu toe helaas iedere keer op een datum dat ik al wat anders gepland heb. Volgende keer beter!
Daan
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Patricia »

Goose het is elke 4 weken op vrijdag dus tel 4 weken verder vanaf vandaag (13 april) en hou die dag vrij :D
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: T-Breda op 16 maart 2018

Bericht door Goose »

Ik ga mijn best doen!
Daan
Plaats reactie