Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door carolienolsen »

Bedankt voor de reactie riki mirthe_s en sara.
maar misschien is dat ook een optie al denk ik wel dat als ik dan heen ga ook gewoon als carolien heen zou gaan.
al denk ik er waarschijnlijk weer anders over wanneer ik de drempel over zou gaan ha ha.
Ja ik ben niet zo angstig aan gelegd als het om dat soort figuren gaat maar misschien moet ik het van uit haar perspectief bekijken en het bos in doen we toch niet meer.

En 1 op 1 gesprekken heb ik zo zeer niet nodig gewoon iemand waar je mee kan lachen ouwehoeren tutten enz een maatje.

mijn partner dacht dat ik het beste kon afspreken in amsterdam,utrecht,brabant ik kan mij makkelijk verplaatsen.
wat voor een setting ik ben opzoek naar een buddy een maatje wellicht wel in de huiselijke setting,
maar het liefst en hoe spannend ik het ook vind zou ik willen shoppen of uitgaan gewoon doen wat ik nu ook doe maar dan als carolien.

thanks xxx
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door carolienolsen »

Bedankt voor de reactie riki mirthe_s en sara.
maar misschien is dat ook een optie al denk ik wel dat als ik dan heen ga ook gewoon als carolien heen zou gaan.
al denk ik er waarschijnlijk weer anders over wanneer ik de drempel over zou gaan ha ha.
Ja ik ben niet zo angstig aan gelegd als het om dat soort figuren gaat maar misschien moet ik het van uit haar perspectief bekijken en het bos in doen we toch niet meer.

En 1 op 1 gesprekken heb ik zo zeer niet nodig gewoon iemand waar je mee kan lachen ouwehoeren tutten enz een maatje.

mijn partner dacht dat ik het beste kon afspreken in amsterdam,utrecht,brabant ik kan mij makkelijk verplaatsen.
wat voor een setting ik ben opzoek naar een buddy een maatje wellicht wel in de huiselijke setting,
maar het liefst en hoe spannend ik het ook vind zou ik willen shoppen of uitgaan gewoon doen wat ik nu ook doe maar dan als carolien.

thanks xxx
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door Anon20190516 »

Bij de eerste t-avond was ik eerst een half uur aan de bar gaan zitten,terwijl de andere dames aan een tafeltje vlakbij zaten. Ik overwoog letterlijk gewoon weer naar huis te gaan,zonder iets te zeggen,maar bedacht mij hoe stom het was om een heel eind met de trein te reizen,wat te drinken aan de bar(kan ik ook doen in mijn woonplaats) en dus onverrichte weer naar huis te gaan. Dus ben ik er op afgestapt en mij voorgesteld en heb daarna een supergezellig avond gehad. Je moet er gewoon ff doorheen
Overigens niet om te zeuren hoor....
Maarr. Mijn naam is”Rikki”
Dus met 2x een “k”
Veel mensen schrijven zelfs”Rikkie” dat vind ik nog ergertrouwens...
Gr Rikki
Offline
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door carolienolsen »

Ik denk ook dat ik eerst even aan de bar moet zitten 😂😂😂 wie weet gaat het daarna beter Rikki.
Misschien moet ik mezelf wel gewoon verplichten een datum te prikken en het gewoon een keer doen er niks mee doen is ook geen optie meer.
Hoe was jullie ervaring met eerste keer daarheen en als jezelf over straat gaan dan?
Ik weet dat je je daar kan kleden maar dan voelt het ook weer zo beperkt ik zou denk ik als ik mijn angst even weg laat het liefst als carolien in de auto stappen auto parkeren en zo daar heen gaan.
Ik zou alleen het idee hebben dat ik door iedereen bekeken word of valt dat wel mee?
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door janine2363 »

carolienolsen schreef: 03 apr 2018, 15:00 Hoe was jullie ervaring met eerste keer als jezelf over straat gaan dan?
gewoon.
carolienolsen schreef: 03 apr 2018, 15:00 Het liefst als carolien in de auto stappen auto parkeren en zo daar heen gaan.
Je bent wie je bent en het gemak & rust om je thuis te kleden & verzorgen is onbetaalbaar
carolienolsen schreef: 03 apr 2018, 15:00 Ik zou alleen het idee hebben dat ik door iedereen bekeken word of valt dat wel mee?
Mensen kijken alleen (overdreven) naar je als je (overdreven) terug kijkt, dus als jij niet kijkt kijken zij ook niet
als je je netjes presenteerd en kleed, dan kijken mensen zoals alle mensen, zo van "Hey goede smaak" (zo kijk
ik ook naar anderen)
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Hoe was jullie ervaring met eerste keer daarheen en als jezelf over straat gaan dan?
Zoals alle eerste keren, was ook mijn eerste keer als mezelf over straat heel spannend. De fout die de meeste mensen maken als ze de eerste keer over straat gaan (ik ook dus), is dat ze angstvallig om zich heen kijken of ze niet opvallen en dan val je juist op. Als je gewoon je ding doet valt niemand het op en diegene die het wel opvalt interesseert het niet.
Irene
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door carolienolsen »

Janine en Irene ook jullie bedankt voor de reacties.

Waar het kort gezegd op neer komt is eigenlijk dat ik mij veel drukker maak als nodig.
Ik krijg er eigenlijk wel wat meer vertrouwen in dat het goed komt, bedankt daarvoor!
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Oh ja je maakt je veel drukker dan nodig is en daar ben je echt niet alleen in, dat hebben de meeste van ons wel gedaan, dat hoort blijkbaar bij het proces.
Irene
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Waar kan ik lot genoten ontmoeten?

Bericht door Sara »

Ik vond het in het begin echt super-spannend en allerlei reacties komen voor, maar verreweg de meeste mensen zullen toch teveel met zichzelf bezig zijn om zich om jou druk te maken.

Als je je toch niet thuis kunt klaarmaken, hou er dan wel rekening mee dat je je echt niet op alle T-avonden kunt omkleden.
Plaats reactie