Nieuwe chat! Zie dit topic.

5 februari T-Café Enschede

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
SolarVince
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2019, 23:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Enschede, voorheen Zeeland

Re: 5 februari T-Café Enschede

Bericht door SolarVince »

Gaaf dat dit er is! Ik woon nu nog niet in de buurt maar ben van plan in Enschede te gaan studeren over anderhalf jaar. Hopelijk heb ik tegen die tijd mezelf een beetje gevonden en ben ik out, het lijkt me namelijk heel gezellig.
-Vincent
Gebruikersavatar
Sam_Argos
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 feb 2019, 14:24
Gender: Trans MtF
Locatie: Enschede

Re: 5 februari T-Café Enschede

Bericht door Sam_Argos »

Hah,
Ik was er op 5 februari voor het eerst. Ik was behoorlijk nerveus, heb volgens mij wel een kwartier lang buiten rondom het cafe gelopen, om maar niet naar binnen te gaan. Uiteindelijk wel achter iemand naar binnen gelopen, en vervolgens aan de bar gaan zitten. Ik was als man gekomen, en had een blauwe jas bij me, zat op de hoek bij de bar.

Ik had gelukkig al een afspraak met iemand daar, maar het was ook wel erg leuk aangesproken te worden door o.a. Marianne. Heel veel dingen voor het eerst gedaan die avond. Voornamelijk open gepraat met anderen, wat al heel fijn was in zichzelf. Maar ook voor het eerst meisje genoemd worden was een rollercoaster van gevoelens voor me. Ik kan er nu nog van genieten.

Een ander bijzonder dingetje was de wc: Ik moest nodig (en kon wel even wat rust gebruiken, van alles ging door mijn hoofd) dus vroeg waar de wc waren, er werd netjes gewezen waar de mannen en vrouwen wc's waren. en toen viel bij mij het kwartje: Welke ga ik nemen? Ik wist zeker dat er geen druk was om er een te kiezen over de ander. Maar het was wel het eerste moment dat ik zou kunnen kiezen voor het gaan naar het vrouwen toilet. Dat heb ik dus maar gedaan,gespannen en al. Toen ik van de wc af wou gaan, hoorde ik iemand binnen komen. Ik voelde me zo beschaamd, dat ik werkelijk gewacht heb totdat zij weer weg was.

Al met al ben ik blij dat ik gegaan ben, en kom ik aanstaande maart weer, waarschijnlijk ga ik dan niet 15 minuten voor de deur staan wachten ^_^
Relax, these things take time
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: 5 februari T-Café Enschede

Bericht door marianne »

hah , welkom, blij dat je er was :-)
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>