Nieuwe chat! Zie dit topic.

Zwemmen!

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Zwemmen!

Bericht door Anon20190508 »

Gister in de chat spraken wat mensen uit dat ze het zo jammer vonden dat ze nu niet meer durfden te zwemmen. Toevallig kwam dit zojuist bij mij langs op facebook: https://m.facebook.com/events/527613111064026/
Ik ga zelf niet, ik hou niet van zwemmen, maar misschien leuk voor een aantal van de mensen hier!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Zwemmen!

Bericht door Anon20200101 »

Zodra m'n lichaam genoeg genezen is ga ik hier zeker een volgende keer heen, dit weekend ben ik zeker niet genoeg genezen. Dank je voor de link, @Eros!

Ik ben in Thailand al lekker naar het zwembad gegaan om te zonnen in bikini bij het hotel, maar dat was of alleen of met andere post-op vrouwen.
En in de zomer (maar toen nog pre-op) ditzelfde gedaan in Croatie bij het hotel waar we met 200 sporters zaten voor het EK, en dat was best eng "durf ik dit wel of niet?"
Nu echt met meerderen in een zwembad te dobberen lijkt me fijn om voor het eerst met andere trans mensen te kunnen doen.
Maar meer nog dan zwemmen, mis ik het bezoeken van een sauna.
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Zwemmen!

Bericht door Wolfy_girl »

Bij het Transgender Cafe in Enschede hebben we het vaker gehad over zwemmen. Het voorstel om een lokaal zwembad af te huren voor een paar uur kwam al een paar keer naar voren, maar helaas nog geen concrete plannen. Dit zou natuurlijk wel een geweldig alternatief zijn voor ons.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Zwemmen!

Bericht door Anon20200101 »

Ik ga het ook bij de transvisie vrouwengroep voorstellen.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Zwemmen!

Bericht door Vera »

Wolfy_girl schreef: 09 feb 2019, 19:45 Bij het Transgender Cafe in Enschede hebben we het vaker gehad over zwemmen. Het voorstel om een lokaal zwembad af te huren voor een paar uur kwam al een paar keer naar voren, maar helaas nog geen concrete plannen. Dit zou natuurlijk wel een geweldig alternatief zijn voor ons.
En een stuk minder duur... zwembad huren is namelijk geen leuke grap kan ik je vertellen.

Op de gewone rustige momenten kunnen we ook altijd een keertje gezamelijk afspreken met een groep om gewoon te plonsen... van mij hoeft dat hele exclusiefe gedoe niet zo, al kan ik me wel goed verplaatsen in de mensen die er wel behoefte aan hebben.
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today