Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Breda op 15 februari... het werd wel tijd...

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda op 15 februari... het werd wel tijd...

Bericht door Eva »

.
.
.

T-Breda op 15 februari... het werd wel tijd...

Overmorgen,15 februari komen we weer bijeen, in een bijna lente-achtige sfeer. Van regen is geen sprake, handschoenen en sjaal kunnen langzamerhand lekker thuis blijven. .

Reken zoals altijd op een gemengd gezelschap waar je je als transman, transvrouw, genderqueer en zo voort op je genak voelt. Familie ook? Ja tuurlijk.

We gaan dus weer naar T-Breda!

Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is gewoon welkom en plek hebben we echt genoeg.

Waar en hoe?
De avond vindt plaats in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van T-mensen als acceptatie door de rest van de wereld.

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je het prettigst voelt. Onze openbare avonden zijn echt openbaar, dus met heel opvallende kleding val je al snel erg uit de toon.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones (24/7 geopend) of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak.

Hoe laat? Hoe vroeg?
Vanaf een uur of zeven ´s avonds druppelt het bezoek binnen. Een echte starttijd is er dus niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag, de 15e!

Hartelijks,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
AquaTunnel
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mei 2018, 22:14
Gender: Genderqueer

Re: T-Breda op 15 februari... het werd wel tijd...

Bericht door AquaTunnel »

Ik ben van plan om te komen!
Ik kom alleen en weet niet zeker of ik er tussen pas, zelf identificeer ik me als non-binair en ik ga soms naar bijeenkomsten voor gelijkgestemden, maar die zijn altijd buiten Breda. Ik ben geen makkelijke prater in nieuw gezelschap dus alles bij elkaar kom ik vooral om te zien of ik aansluiting kan vinden. Ik vind het in elk geval een fijn idee dat dit in mijn woonplaats gebeurd :)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda op 15 februari... het werd wel tijd...

Bericht door Eva »

Je bent van harte welkom :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)